streda 30. januára 2019

Zabudnutý príspevok.


Vážne som si myslela, že recenzia na tento krém bola na blogu už dávno a pred pár dňami som zistila, že opak je pravdou! Úplne som ju zabudla napísať. A potom som zistila, že už ani nemôžem prepoužiť fotky, ktoré na neho mám v počítači, pretože tie boli fotené v Dubaji, kde som asi o 10 stupňov tmavšia ako teraz a príde mi to divné. Že jeden deň sa na vás pozerám ako biela Snehulienka a druhý deň ako Umpa Lumpa. Takže ešte raz a nanovo :) Začneme s tým, že mám fakt dobrý očný krém a vy by ste ho naozaj mali poznať.

Inak vedeli ste, že podľa najnovších prieskumov by sa očný krém nemal vklepkávať? Iba naniesť? Priznám sa, že ja som si ho nevklepkávala nikdy (nikdy sa mi nechcelo) takže teraz vlastne dobre pre mňa :) Ale stále platí, že by sa mal používať čím skôr tým lepšie, lebo ani neviete ako a pribudne vám tam viac čiarok ako máte na dlani. Ja už nejaký ten piatok používam 100% Pure Kofeínový očný krém, ktorý má neuveriteľných 30ml takže ho podľa mňa neminiem asi nikdy. Čo je dobré :) lebo za takmer 30 € sa človek teší, ak mu niečo vydrží veeeeeeeeeľmi dlho :)


Tak ako pri všetkých 100% Pure výrobkoch aj tu začneme balením. Lebo je fakt krásne. Krém je balený v ružovo-bielej tube a ak keď je to extrémne divné, ja si ho každý večer ukladám do tej tuby naspäť. Ani neviem prečo, ale príde mi taký vzácny, že nechcem aby sa mu niečo stalo a zároveň mi je ľúto vyhodiť tú peknú tubu.

Po vybratí z tuby vás čaká ten samotný zázrak. Krémik nadopovaný kofeínom aby prebudil vaše očné okolie a pomohol mu k dokonalosti. Krém totiž obsahuje najmä šípkový olej, ktorý vyhladzuje pokožku a zelenú kávu nadopovanú kofeínom a antioxidantami. Krém má redšiu konzistenciu a tým pádom ho stačí  mikro málo. Ako už viete - naniesť, nevklepať.
Po nanesení rýchlo zaschne a v noci robí svoje čáry máry. Pokožku okolo očí nepne, neštípe - práve naopak - krásne hydratuje.



Ja ho mám z https://www.krasnakazdyden.cz/, kde som zalovila po dlhšej dobe a zľakla sa, koľko noviniek pribudlo. Niekedy je lepšie nevidieť :)

A čo vy a očné okolie? Odkedy používate krémiky? Aké?

1 komentár:

  1. jj někde jsem četla, že je lepší krém nanést a že pleť si sama postupně vezme krém jak sama potřebuje. Já se přiznám, že na oční krém dost zapomínám. Mám tam teď nějaký aktivní z oriflame a není vůbec špatný, jen já jsem na to umpa lumpa :D

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne