štvrtok 25. apríla 2019

I love tea tree

Obal Missha Tea Tree plátienkovej pleťovej masky

Pred pár rokmi sme tu mali Missha mániu :) že? BB krémy, CC krémy, korektory, divné výrobky a potom buch. Kórejská kozmetika upadla do zatratenia a pri používaní ostali len fajnšmekri. Ja sa kľudne priznám, že ma táto mánia nikdy nechytila a aj napriek tomu, že som mala doma viacero kvalitných (aj nekvalitných) kórejských výrobkov neprišli mi o nič špeciálnejšie ako tie európske alebo americké.

Žiada sa mi napísať, že plátienkové masky, to je iná vec. V tomto sú tí aziati brutálne dobrý. Ale viete čo? Dobrý je aj Garnier takže no. Pred pár mesiacmi som minula svoju plátienkovú zásobu a bolo ju treba doplniť, tak som si povedala, že vyskúšam niečo od Missha. Dôvod bol celkom racionálny - na Notino majú ich masiek desiatky a patria k tým lacnejším (do 2€ kus). Vybrať jednu testovaciu bola dosť dilema, ale zaujala ma verzia Missha Airy Fit Tea Tree, pretože mala pekný obal (ehm ehm) a preto, že tea tree olej mám fakt fakt fakt rada. Keby bolo na mne mám z neho aj parfém. Inak ak o nejakom viete, dajte vedieť :)

návod na použitie Missha Tea Tree plátienkovej pleťovej masky

Ale späť k maske. Ako som spomínala maska má fakt pekný dizajn - ale to majú všetky masky, ktoré majú. Pekný biely základ a na ňom farebná potlač podľa druhu masky. Tá moja má vetvičky, lebo tea tree. 

Samotná maska je hoooooooooooooooooooooooooooooooooodne mokrá. Po odfotení fotky, viď nižšie, mi ostal mokrý koberec. Nepotešilo. Z hľadiska masky super vec :) potom, čo som mala masky, ktoré nevydržali mokré ani 20 minút, viem tú mokrosť veľmi oceniť. Ja vždy zvyškovú ,,tekutinu" použijem na krk a keď mám čas nehybne ležať aj na ruky. Cieľom masky je pokožku osviežiť, prečistiť a dodať jej stratenú hydratáciu.

Masku som si naniesla na očistenú pokožku a nechala pôsobiť cca pol hodinu. Čo treba maske fakt uznať je, ako dobre sa priľnula na pokožku. Asi zatiaľ najlepšie zo všetkých masiek, ktoré som mala. Nikam sa nešmýkala, neodlepovala sa - a tým pádom bolo maskovanie ešte pohodlnejšie. 

Maska voňala jemne, čisto s nádychom tea tree (nepredstavujte si výrazný Oriflame olejček). Za mňa by mohla voňať kľudne aj silnejšie, ale chápem, je to maska nie roztok čajovníka. 

Missha Tea Tree plátienková pleťová maska

Po pol hodinke som dala masku dole a čakala má krásne jemná, hebká a nafufňaná pokožka. Taká vyslovene mňam, ako keby ste došli od kozmetičky. Budem sa stále opakovať, ale tieto masky sú podľa mňa na domácu starostlivosť fakt top vec. Rýchlo (realtívne lacno) a efektívne vám krásne hydratujú pokožku bez toho, aby ste museli niekam chodiť.

Verdikt? Missha sa osvedčila a idem určite skúšať ďalšie masky. Tak, ako sme tu mali svojho času Freeman mániu, pripravte sa na Missha mániu. Som zvedavá, či medzi maskami bude nejaký rozdiel.
Uvidíme :)

A čo vy a plátienkové masky? Máte nejakú obľúbenú značku?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne