utorok 7. mája 2019

Protivrásková kúra na tvár

Pierre Rene regeneračná kúra

Trochu sa teraz upustím. Posledné mesiace som neskutočne sklamaná z mojej kozmetiky. Myslím miesta, kde chodím na kozmetiku a nie mojej kozmetickej rutiny. Tá je podľa mňa teraz top :) Myslím si, že sa človek skôr dostane k telefónnemu číslu Čaputovej, ako k termínu v mojom salóne. A keď dostanete termín tak o dva mesiace. Čo je dosť divné, keďže na internete stále vidím sponzorované články na objednanie sa do daného salónu. Každopádne :) keďže mám na krku pomaly ale iste tú 30 a už som pochopila, že som krásnu pleť po mamine nezdedila, potrebujem sa starať nejak inak. Intenzívnejšie. A tak si raz za tri mesiace budem doma robiť nejaké intenzívne kúry. Začíname dnes prvou :) A budem vám tento článok písať postupne ako kúra pôjde :) Kúru, ktorú som si vybrala som našla na Notino a bola to jedna z troch kúr v cene, ktorú som bola ochotná zaplatiť. Tie zvyšné dve som si kúpila tiež :) vyskúšame postupne.

Pierre Rene regeneračná sedem dňová regeneračná kúra

Kúra sa volá Pierre René Medic Laboratorium - sedem dňová protivrásková kúra s kolagénom. Ako už názov hovorí, kúra pozostáva zo siedmich ampuliek a je určená na zastavenie procesu stárnutia, intenzivnú výživu a ukľudnenie pokožky. Povedzme si pravdu - komu sa tieto veci nehodia?
Kúra vyzerá fakt pekne a profi - keď otvoríte bielu peknú krabičku čaká vás 7 sklenených ampuliek, ktoré vám budú robiť spoločnosť nasledujúci týždeň. Alebo dva :)

Obsah balenia Pierre Rene colagénovej kúry

Ampulky sa používajú večer na čistú pokožku, krk a dekolt. Rozlomíte ampulku v najtenšom mieste, vylejete obsah do dlane a vmasírujete do pokožky. Osobne si myslím, že ampulka má tak veľa produktu, že vám stačí na jeden večer polovica, takže jednu ampulku máte na dva dni. A tým pádom si kúru viete predĺžiť na dva týždne. Keby ste sa inak veľmi snažili (alebo aj nesnažili) viete ju dokonca použiť na tri dni, ale osobne neviem ako je to s kvalitou tej látky po otvorení, takže netreba byť zase super šetrivý, dva dni sú podľa mňa ok.

Pierre Rene ampulka s regeneračnou kolagénovou kúrou

Obsah ampulky je taká mazlavejšia tekutina bez farby a vône. Na obale sa písalo, že po nanesení môže pokožka pnúť a ak sa tak stane treba naniesť krém. Ja som si bola 100000000% istá, že mňa pnúť bude, pretože mňa pne vždy - po maske, peelingu, čistiacom gély a čuduj sa svet - prvýkrát ma nepne. Vôbec. Nanesiem, vmasírujem a nič sa nedeje. Ani po piatich minútach ani po hodine. Takže chodím spať len s ampulkou :)

Ako som spomínala moje dojmy budem písať postupne :) po prvých troch dňoch som bola absolútne nadšená a už aj keby sa nič iné nedialo kvôli tejto jednej veci za to kúra stojí. Pred cca dvoma týždňami ma Amélia poškrabala a ostala mi na líci malá jazva. Ako človek, čo mal akné a jaziev vážne veľa musím prejaviť moje nadšenie. Irónia :) každopádne jazva tam bola, ružová, síce malá ale bola. Po minutí dvoch ampuliek bola jazva preč. Nemohlo to spôsobiť nič iné, pretože dva týždne tam tá jazva bola a žiadna moja aktuálna kozmetika s ňou nič nerobila a zrazu bum. Tretí deň kapsulí a jazva je úplne preč. WOW.

Na piaty deň som si všimla, že ma pokožka večer začala po nanesení kapsule pnúť. To môže byť dané dvoma vecami - buď tým, že vonku boli cez deň 4 stupne a ja som  sa fakt hodne nakočíkovala, alebo pokožka nejak začala reagovať. To pnutie nebolo nič tragické (zďaleka menšie ako po peelingu) a trochu nočného krému to vyriešilo. 

Po týždni bola pokožka jasnejšia, krajšia a omnoho žiarivejšia. Kapsule mi vyšli na 11 dní (niektoré dni som si vyskúšala dať jednu pre extra silný efekt) a po takmer dvoch týždňoch sa mi krásne vybielili jazvičky, nemala som ani jednu vyrážku a pokožka bola krásna, jemná, hebká a žiarivá. Mám pocit rovnakého efektu ako po drahej kozmetike bez nervov z objednávania. Túto kúru určite ešte niekedy zopakujem a vrelo ju odporúčam. Inak môže to byť super darček k blížiacemu sa dňu matiek - myslím si, že nejednej mamine by niečo také prišlo vhod. Navyše kúra nie je vôbec drahá, stojí okolo deväť eur. 

A čo vy a domáce kúry? Skúšate? Či chodíte poctivo na kozmetiku? 


2 komentáre:

  1. Super ze funguje. Kury velmi nekupujem, skor siaham po serach. Celkom fajn je napriklad serum s vitaminom C.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne