piatok 28. júna 2019

Ako schudnúť po pôrode




Nechválim sa vám tu často, že? :) Ja to vo všeobecnosti nemám rada, ale dnes si dáme taký trochu pochlebovačno- motivačný článok, lebo aj také niekedy treba. Začnime od začiatku :)

Ako možno viete, pred rokom som bola tehotná :) a ako každá žena som sa pred otehotnením bála, koľko priberiem, za koľko to zhodím a ako budem vyzerať. Človek sa toho bojí do toho momentu, kedy mu je každý deň zle a strach z priberania sa zmení na strach z nepriberania. Každopádne, vďaka nie práve najideálnejšiemu tehotenstvu som za celý čas pribrala niečo pod 9,5 kg čo fakt nebolo veľa. Tak či onak, moja vnútorná dohoda bola, že do roka si dám postavu naspäť nech už budem každý deň vo fitku alebo jem šaláty.

Na poličku som si vystavila Dermacol zoštíhľujúce sprchové gély, po sprchovaní zoštíhľujúce séra a mala som v hlave pripravený plán na začatie cvičenia po šestonedelí. Za dva týždne som mala späť svoju váhu a do konca šestonedelia som bola ešte chudšia ako keď som otehotnela. Cvičiť som však začala tak či onak a odkedy mi skončilo šestonedelie a neprejde týždeň (dobre niekedy to možno nevyšlo), keď som niekde 3x za týždeň niečo pre seba nerobila. Yoga, fitko, beh, bicykel, plávanie.
A teraz k tomu čo som sa chcela pochváliť :) pred pôrodom som si myslela, že mám super postavu ale teraz je to iný level. Ruky pevné, brucho vyrysované a hlava kľudnejšia, lebo mám čas pre seba a na seba a to je vždy super. Vždy keď Amélia zaspí utekám niekam športovať a nechať celý deň tak a venovať sa len a len sam sebe.


A čo tým chcem povedať okrem chválenia sa? Že ak ste ako ja a bojíte sa, že vám pôrod zničí postavu, nemusí. Dokonca vás môže motivovať a môžete ju mať ešte lepšiu ako ste ju mali predtým. Ak ste teraz v štádiu, že pracujete na svojej postave určite vás potešia nadupané novinky od Dermacol, ktoré som ja bohužiaľ nemala, ale nejdem si sťažovať, lebo som mala iné :)


Vyslovene na spevnenie je podľa mňa Spevňujúci a vypínajúci balzam Fitness my body, ktorý je určený na zvýšenie elasticity pokožky a formovanie tela. Ak by ste radšej čo to z problémových partií pochudli určite vás poteší verzia Slim my body, ktorý hovorí, že pri aplikácii dvakrát denne za jeden mesiac bude vaša postava menšia o jednu konfekčnú veľkosť. Gél pomáha odbúravať nadbytočnú vodu z tela a podporuje vylučovanie škodlivín.

Čo by som rada dodala je, že viem od seba a od môjho okolia, že tieto gély fakt zaberajú. Ale! Musíte piť vodu, musíte byť precízne a fakt ich masírovať poctivo 2x denne a ideálne je k tomu pridať aspoň nejaké nenáročné cvičenie!


Medzi novinkami sú ešte dva kúsky - Love my body (ktorý mi je ľúto, že som nemala, keď som bola tehu) - ten je určený na celulitídu, strie, vyhladenie pokožky. V popisku je, že pomáha aj proti červeným žilkám, čo bolo napríklad niečo, s čím som ja bojovala vo veľkom a nevedela som nájsť nič, čo by na to naozaj zaberalo.


A posledný gél mňa osobne zaujal najviac a ten jediný som sa rozhodla nechať si a používať :) a to je Push-up - starostlivosť o dekolt a poprsie. Podľa mňa dekolt je neskutočne zanedbávaná časť nášho tela a tak som si povedala STOP! Krém pôsobí spevňujúco a prevenčne proti ochabovaniu - čo sa povedzme si pravdu, hodí každej z nás :) Ja si krém nanášam teraz preventívne každý večer po sprche - zaberie to ani nie minútu a som so sebou viac spokojná.
Krém má úplne dokonalú vôňu a vôbec by mi nevadilo, keby ho Dermacol urobil aj vo verzii pre celé telo. Vonia ako mix hyacinta a orgovánu, čo je pre mňa úplne top vôňa. Má stredne hustú konzistenciu, ktorá sa veľmi dobre nanáša a stačí jej naozaj málinko. Zaschne veľmi rýchlo a zanechá na pokožke akoby zamatový jemný efekt. Je to inak dosť rozdiel aj v tomto teple :) kým dekolt mám zamatovo jemný, zvyšok tela natretý iným krémom je mastný a lepivý :) výborne :)


Máme tu tri dni do začiatku prázdnin a ak ste ešte nestihli tento rok urobiť nič pre svoju figúru tak šup. Je na čase! Každý gél stojí 7,69€ a zoženiete ho buď na Dermacol e-shope (klik:tu) alebo v ich krásnych obchodíkoch. Nezabudnite, že každý deň je nový deň, takže nikdy nie je neskoro začať!
Článok dopísaný, je 20:00 a vyrážam na jogu :) namasté!

A čo vy? V ktorej destinácii tento rok vytasíte svoje plavky? Ak ste už rodili koľko ste pribrali a ako rýchlo ste schudli?


6 komentárov:

  1. Tak ja som pribrala 17 kg a tiez som schudla vsetko asi do mesiaca, mozno dvoch :) potom ked som prestala kojit po 14 mesiacoch som pribrala 4 kg a s tymi bojujem doteraz.. ale viem ze za to moze nedostatok pohybu a sladkosti :) A my sa chystame s malinkou zaciatkom septembra na grecky Peloponez :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už máte kúpené? Či budete hľadať last-minute? Ak máš nejaký dobrý hotel budem rada, ak poradíš :)

      Odstrániť
    2. Tentokrat sme si bohuzial nemohli dovolit cakat na last minute lebo ideme v trochu divnej zostave, ide s nami aj svokra, bude zabavat malu a este priatelova sesternica, ta bude zase zabavat svokru :D a vybrali sme si hotel Olympian village, tak snad nesklame :)

      Odstrániť
    3. naozaj divná zostava :D ale verím, že si poriadne užijete a hlavne oddýchnete :) hotel idem mrknúť :)

      Odstrániť
  2. Uf... to mas skvele, ze mozes vypadnut a mas chvilku pre seba... co by som ja za to dala 😕 Cez den mi spi mala len 2x30 minut, aj to nalepena na mne, vecer skor ako 20:30 nespi a aj to sa kazdu chvilu budi... a kedze muz je v robote, z domu sa nedostanem 😕 a takto vecer uz meliem z posledneho, ak cvicim raz do tyzdna, tak vela... pribrala som 15 kg, ostali mi 3, ale tie sa ma drzia ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá únava je večer úplné peklo, to súhlasím. Ja idem často cez moje limity, ale mám pocit, že tá hodina pohybu mi úplne vyresetuje hlavu, viac ako keď som len doma a prokrastinujem na mobile :) lebo hodina na YT, FB a insta ubehne ako voda :/

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne