utorok 23. júla 2019

Avon vie, ako máte vyzerať v lete


Poznáte to, keď si objednáte niečo, čo vlastne ani neviete, čo to je? Asi nie, že? Lebo ste normálne :D no. Ja som si objednala takú vec Anew Perfect Skin Radiance Moisture Balm. A vlastne doteraz neviem úplne čo to je. Krém? Rozjasňovač? Asi tak pol na pol :) Ale také výrobky sú najlepšie, pretože vo svete, keď vás už máločo z kozmetiky prekvapí sa predsa len nájde niečo, čo pozdvihne váš záujem. A miernu letargiu v mojom prípade uplynulé týždne :D

Každopádne došla mi tyčinka, ktorá vyzerá ako rozjasňovač ale s popiskom, že je to rozjasňujúci hydratačný balzam, ktorý môžete použiť pod make-up, na make-up, bez make-upu - a výsledku bude vaša pokožka krásne lesklá a hydratovaná.

Ja som ho vyskúšala vo všetkých troch verziách, takže si ľahko môžete vytvoriť svoj názor a inšpirovať sa :)


Keďže vždy rada začínam so skúšaním pri bezpečnej verzii skúsila som rozjasňovač na make-up. Rozjasňovač je klasický v tyčinke, akurát, že podstatne mastnejší, ako ste zvyknuté. Čo je inak fakt super vec. Po pokožke sa neskutočne krásne kĺže a nenecháva akoby zničený make-up ani flaky ani nerovnomerné miesta. Na pokožke nechá krásny, jemný, prirodzený lesk ideálny na každý deň. Viete ho veľmi ľahko vrstviť, ale podľa mňa jedna vrstva je naozaj decentná a krásna. Ja ho nanesiem rovno na tvár a potom jemne rozklepkám. Easy peasy :)



Druhá verzia ma trochu zmiatla :) a aj keď som ho neplánovala používať bez make-upu len na krém, ten efekt bol tak krásny že som si zabudla dať make-up :D reálne. Naniesla som si klasický denný krém na na tvár si naniesla miestami rozjasňovač, ktorý som následne vklepkala do pokožky. A výsledok? Wow! Pokožka bola nádherná, žiarivá, lesklá. Normálne ako pokožka niekoho iného. Vôbec som make-up nepotrebovala, vyzerala som krásne, zdravo, sviežo.

Voči tretiemu použitiu som bola popravde najviac skeptická, pretože mi logicky nedošlo, aký má zmysel použiť rozjasňovač pod make-up a potom na to naniesť make-up, púder, líčka a ďalší rozjasňovač? Ale paradoxne netreba byť vôbec skeptický. Je to fakt jednoduché. Postup už viete z predchádzajúceho použitia a jediné čo urobíte je, že na tú krásnu žiarivú pokožku nanesiete make-up - ktorý potom vyzerá ešte krajšie a ešte žiarivejšie. Paradoxne tú krásnu žiarivosť nijak neovplyvní ani púder ani líčka - proste make-up vyzerá naozaj krajšie, prirodzenejšie. Takže nebojte sa ani vy nových vecí :) môžu dopadnúť úplne super!




Dobre. A mám ešte jeden doma. Ale za to môžu zase všetky tie ženské časopisy! Lebo všade je! Mojím druhým kúskom sú Mark. Flashlight FX rozjasňujúce kvapky, ktoré sú všetko, len nie to, čo by ste čakali. Aj napriek tomu, že rozjasňujúce kvapky mi prídu podľa názvu taká samozrejmá vec, ktorú by som čakala, že budem mať už dva roky doma, paradoxne, žiadne doma nemám :) No už mám :) Kvapky majú presne také balenie, aké by ste čakali - malá sklenená nádobka s kvapkadlom, s ktorého si ľahko kvapnete malú aj veľkú rozjasňujúcu kvapku.




A teraz to dôležité! Stačí vám veľmi malá rozjasňujúca kvapka, pretože tento rozjasňovač je vo všetkom extra. V rozjasnení - pretože toto je rozjasnenie, ktoré by milovali aj sestry Kardashianové - top najviac glowing pokožka! Aj vo výdrži - pretože to vám ani pot, ani dážď nezmyje. Je to ten najodolnejší rozjasňovač aký na tomto svete podľa mňa existuje a stavím sa, že keď si pár kvapiek primiešate do opaľováku, tak budete na pláži tá najžiarivejšia diva! 

Tak ako jeseň a zima sú pre mňa obdobím tmavých vamp rúžov a leskov leto je pre mňa top obdobie pre krásnu rozžiarenú pokožku a rozjasňovače! A tieto dva stoja naozaj za to a určite nezruinujú vašu peňaženku :)


A čo vy? Používate rozjasňovač každý deň? Aký?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne