utorok 3. decembra 2019

Anooooooo pravá bublinková maska

Asi ste si už všimli, že všetko, čo má prívlastok áziské a je aspoň trochu trošičku iné proste MUSIM mať. Je to inak veľmi ľahko na dosah odkedy má Avon ázijskú edíciu, do ktorej som zamilovaná vždy viac, keď niečo vyskúšam. Už teraz viem, že veľa z tých ázijských výrobkov skončí v top produktoch 2019 pretože fakt nemajú obdoby. Jeeeemine inak teraz ma tak štve, že som na túto masku nenatočila video. Vôbec mi to nenapadlo, ale teraz už viem, že by bolo brutálne, keby ste videli, čo robí priamo live na videu. Tak sa vám to budem snažiť aspoň čo najsamlepšie opísať. Lebo je to fakt brutálna maska, ktorú odporúčam každému, kto chce mať hydratovanú pokožku a zabaviť sa. Divná kombinácia :) ale pravdivá. 


Ale poďme na začiatok :) musím sa priznať, že toto nebola moja prvá skúsenosť s bublinkovou maskou. Prvýkrát som ju mala pred cca troma mesiacmi na kozmetike, kedy ma nechala mierne v šoku. Pretože to bublinkovanie bolo tak strašne intenzívne, že ma to tak šteklilo, až som nevedela, či je to príjemné, alebo nepríjemné. Každopádne zážitok to bol :) takže keď som videla túto masku povedala som si, že ju proste musím mať! 

Maska má pekný modrý obal, ktorý vám prezradí, že maska bude bublinkovať a obsahuje nejaké kórejské riasy. Čo je trochu netradičné je, že obal mierne chraščí, takže som si myslela, že vnútri bude nejaká fólia ale nič tam nebolo. Rada číslo 1: o masku sa podeľte. Ak s niekým doma bývate, počkajte, kým bude daný človek dostupný a dajte si masku s ním. Aj keď balenie vyzerá byť malé obsah je fakt plný a masku s prehľadom využijete dvaja. 




Rada číslo 2: keď masku otvoríte pracujte rýchlo. Keď masku otvoríte čaká vás zelenkavý gél, ktorý vonia ako Avon Planet Spa olivová edícia. Jemne citrusovo, príjemne sviežo. Najprv je to gél ale postupne si všimnete, že sa začína reakcia a gél vydáva jemné praskajúce zvuky. Nanášajte! Nečakajte. Nie, že si otvoríte masku a pôjdete sa ešte odmaľovať alebo hocičo iné. Nie!Otvoríte a rovno nanášajte.



Rada číslo 3: buďte oblečené. Ja som si totiž dala masku, keď som vyšla zo sprchy a telo som mala zakryté len uterákom. A to bol problém :) Maska totiž reaguje fakt rýchlo a kým na začiatku máte jemné, rozkošné pukanie, postupne máte peničku až nakoniec meeeeeeeeeeeeeeega penu (reálne konkurencia brady Santa Klausa). Penenie prebieha cca 10 minút a aj keď som počas neho mala v pláne pozerať seriál, reálne som dala počítač bokom, ľahla som si a užívala som si, čo sa deje. Bol to tak úžasný zážitok! Celá tvár vám vibruje, pení a cítite ako sa na nej dejú procesy. No ja som ostala úplne zaľúbená a kým mi maska stihla došumieť rovno som si objednala ďalšie. Dobre čítate. Nie ďalšiu. Ďalšie. 

Po 10 minútach sa píše, že máte zvyšky peny vmasírovať do pokožky, ale mne žiadne neostali. Maska sa mi vypenila do úplne suchej, stiahnutej pokožky. Aj pocitovo aj dotykovo som sa cítila, ako keby som vyšla z mora. Na pokožke bol jemný akoby suchý povlak a ten som išla umyť teplou vodou. 



Rada číslo 4: nachystajte si nejaký uteráčik, ktorým dáte masku dole. Pretože aj napriek tomu, že som išla do kúpeľne s tým, že mám tvár suchú, keď som si ju začala umývať tak tá suchosť sa zmenilo na hrubú gélovú vrstvu, ktorá išla dole celkom ťažko. 
Keď masku umyjete čaká vás brutálne hladká a jemná pokožka - ako keby ste si ju hodinu drhli peelingom. A k tomu vy ste len ležali a užívali si bublinkovanie. Hovorím vám, je to reálne zážitok za ktorý by som zaplatila aj viac ako 4€ (toľko maska stojí). 

Za mňa najsamväčšie like na svete a teším sa, keď sa inšpirujete a napíšete mi, ako ste nadšené!

Mali ste niekedy bublinkujúcu masku? Láka vás?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne