štvrtok 23. januára 2020

Chladná zelená

Minule sa ma niekto na Instagrame pýtal, či privolávam jar a odpoveď je - jasne! Úplne :) Nie, žeby som si tieto malebné prechádzky v mraze neužívala, ale viete čo? Neužívam :) ale vôbec :) Akože nemusí byť to 30 stupňové leto, ale takých 10-12 stupňov by ma veru potešilo. A tak tu máme dnes lak, ktorý je tak na pomedzí medzi zimným a jarným, pretože má síce jarnú zelenú farbu - ale na druhú stranu má taký studený chromový efekt, takže by som ho kľudne dala aj do zimného obdobia.



Inak musím sa vám priznať, že to bola strašne impulzívna kúpa. To Elnino! Akože netreba sa hnevať na tú stránku, keď vidíte pekný lak za euro veľmi ťažko sa odoláva :) ale nejak starnem alebo čo :) a keď si vidím takéto farby na nechtoch som celá nesvoja. Ale kto nesvoj nie je je moja dcéra, ktorá doslova miluje divné farby. Keď som mala túto stále za mnou chodila a okukovala mi nechty :) a netvárila sa pri tom znechutene, takže beriem, že mi výber odsúhlasila.
Jemine ja vám tu píšem recenzie a vy ani neviete, aký mám lak!


Takže ak ste fanúšikmi netradičných farieb lakov na nechty tak zacieľte na Rimmel Rita Ora
v odtieni 813 Chrome- Tastic. Myslím, že už ju neopíšem lepšie, ako som ju opísala v úvode :) ale pre istotu je to chladná strieborno metalická zelená - podľa mňa ideálna na toto obdobie. No veď mrknite fotky :) tie sú vždy veľavravnejšie ako opis :)




Lak je inak super pigmentovaný a v dvoch vrstvách vyzerá ako na foto. Vydrží v dokonalom stave cca 5-6 dní a potom sa na slabších jedincoch začne odlupovať :) neviem ako u vás, ale u mňa to začne vždy ukazovákom a prostredníkom na pravej ruke. Ale! Keď som lenivá tak tie dva prsty proste dolakujem (veď jediný detailný inšpektor je moja Amélia) a ideme si ďalej ďalšie dni. No to sú tie hacky lenivých ľudí :)



Joooj teraz ako vidím na fotkách ten lak tuším si ho idem dať znova :) veď má snežiť, tak nech som v takých mrazivých farbách!

A čo vy? Aký lak nosíte najčastejšie? Tiež čím ste staršie ste konzervatívnejšie, či vôbec?

1 komentár:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne