štvrtok 13. februára 2020

Ako moje veci prestali byť moje

Revolution Conceal and Define korektor

Ako prvú vetu dávam disclaimer, že viem, že je to moja vina. Ako druhú vetu dodám, že odkedy mám Améliu moje veci prestali byť moje. Sú naše. Všetky veci a obzvlášť moje malovátka. Nemám poňatia, kde sa nachádza polovica mojich kúskov a vždy nejaké niekde priebežne nájdem. V topánke, kabelke, hrnci, saku, pod postelou. Každopádne pred dvoma týždňami som doma nemala žiadny korektor. Predtým? 5. Teraz? 0. Respektíve jeden, lebo jeden som si reálne musela objednať, aby som mala čo používať. 
Ono to nebol až taký problém akoby sa mohol zdať, pretože momentálne domíňavam moje silno krycie a hutné make-upy, takže korektor v zásade nepotrebujem. Ale predsa len, nemať žiadny po ruke mi vytváralo vnútorný stres :) a tak som si podľa obalu (lebo veď ten fakt predáva) objednala Revolution Conceal and Define a som do neho maximálne zaľúbená. A nechápem, kde som bola doteraz, že ho ešte nemám. 

Popravde vám poviem, že som do korektora nechcela investovať a na Notino bola akcia, že ak nakúpite výrobky Revolution nad nejakú hodnotu dostanete ako darček Mystery Box tak som si povedala, že vyskúšam nejaký od nich. Revolution korektory som mala doma už viaceré a nemôžem povedať, že by som odpadávala aké boli super. Boli ok - prekryli ale nebolo to že wooow najsamlepšie na svete.

 Aplikátor korektora Revolution Conceal and Define


Tento sa mi páčil obalom (ružovo- zlatistý rosegold obal) a tým, že mal obrovský výber odtieňov a veľa z nich boli s ružovým podtónom. No čo viac chcieť :) Námatkovo som vybrala odtieň C0.5 - čo nebol výsledok nejakej veľkej kreativity - bol to jednoducho najsvetlejší odtieň s ružovým podtónom. 

Keď mi korektor prišiel na prvú som bola prekvapená, aké má veľké balenie a peknú a odolnú tubičku. Keď ho otvoríte tak tam nájdete veľký a hrubý aplikátor s ktorým máte nanesený produkt hneď. Vyslovene hneď. A teraz to najlepšie :) ak ste bledé ako ja tak viete, že aj keď korektor pod oči má byť o odtieň belší ako je vaša pokožka ono sa to moc nedá. Pretože aj keď si kupujete odtieň číslo 1 v drogérii 99% času je to proste váš odtieň :) Ale! Tento nie! Tento je vážne svetlejší a belší takže očné okolie krásne vykorektoruje a krásne rozjasní. Celé oko sa zrazu otvorí a človek vyzerá živo, vyspato a dobre.

Swatch korektora Revolution Conceal and Define


Korektor je super krycí takže kruhy sú hneď preč a čo je hlavné negrčkavie sa a nezalieza do vrások. Proste úplne super produkt to je! Neskutočne som z neho nadšená. Až nechápem prečo som si ho objednala až teraz ako ,,z núdze cnosť" keď je fakt taký dobrý. 

Ak ste svetlé toto sa vám bude isto brutálne páčiť :) ak nie ste, tak sa vám to bude páčiť tiež pretože je to proste fakt dobre krycí korektor za super cenu. Bezsenné noci zrazu nenaháňajú toľko hrôzy :)

A čo vy a korektory? Nejaký typ na kruhy pod očami? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne