utorok 7. apríla 2020

Moja nová obsesia! Masky na nohy :)

Obal masky na nohy Neutrogena

Ak sledujete moje videá, tak ste si možno všimli, že od Vianoc reálne MILUJEM masky na nohy. Budem sa síce opakovať, ale od kamarátky som dostala na Vianoce masky na nohy a odkedy som ich vyskúšala, je to moja nová závislosť. Nohy sú totiž jedná časť môjho tela, o ktorú ma fakt nebaví starať sa a tieto masky mi to strašne uľačujú. Maska dokonale premastí, vyživý, hydratuje nohy a tie potom zrazu vyzerajú krajšie ako od pedikérky. A nebudem vám hovoriť o koľko je to lacnejšie. A hlavne všetci vieme, že teraz sa na pedikúru nedá ísť.

Ak ste ešte nepočuli o maskách na nohy, alebo im neveríte, jednoznačne čítajte ďalej. Podľa mňa sa od nich stanete rovnako závislé ako ja!

V súčasnosti som vyskúšala asi 4 rôzne druhy masiek na nohy a Neutrogena je vlastne piata. Dostala som ju ako darček k nákupu na Notino a pripomínam vám stále :) že keď tam idete nakupovať pozrite si ako prvé sekciu darčeky a akcie - vždy tam viete pekne ušetriť. 

Návod na použitie masky na nohy Neutrogena

Bola som veľmi zvedavá aká bude, pretože z masiek, ktoré som mala je táto najdrahšia. Neutrogena Cica- Repair stojí čosi pod 4 € - čo je popravde stále menej ako 20 € za pedikúru. 

Maska je balená ako klasická pleťová plátienková maska. Pekný veľký obal však ukrýva dve masívne veľké sáčkové ponožky. Tie majú zvnútra akoby pletenú sieťku, ktorá je napustená hydratačným roztokom. 

Prvý rozdiel, ktorý vám poviem je, že ostatné masky mali vnútri akoby vodičku. Táto maska má vnútry akoby krém. Je výživnejšia a hutnejšia.

Neutrogena Cica-Repair maska na nohy

Nohy vkladáte do ponožky suché a umyté takže ideálne je, keď sa večer už pripravíte do postele, vezmete si do ruky dobrú knižku alebo tablet (kde odporúčam pustiť si Bold Type :) a navlečiete ponožky. V návode je napísané, že ponožky máte mať 10 minút. Ja ich mám vždy hodinu, niekedy aj dve. Na sáčkové ponožky si oblečiem moje hrubé ponožky (inak mi je na nohy zima) a zababuším sa do hrubej deky :) Viď foto :)

Potom už len nechávate mágiu pracovať a užívate si cozy večer :) Joooj ako mám rada tieto momenty! Amélia spí, my s manželom oddychujeme a ja viem, že o hodinu budem mať ešte aj nohy ako bábätko :)

Aplikovanie masky na nohy Neutrogena Cica- Repair

Po hodine či dvoch si dáte sáčkové ponožky dole a nastanú dve veci:

1, máte pocit, že vaše nohy majú o desať kíl menej. Vážne. Pokaždé! Nerozumiem tomu, ako je to možné ale ono vám to vždy uvoľní a nadľahčí nohy! Úžasný pocit!

2, och tie nohy! Vážne môžem súperiť s Améliou! Jemné, hebké, hydratované! Reálne ako nohy malého bábätka! Absolútne dokonalý pocit.

A čo je najlepšie je, že to nie je nejaký krátkodobý pocit - tie nohy také vážne ostanú. Tá hydratácia je hĺbková a precízna, takže proste máte krásne vyživené nohy.


Neviem ako veľmi je to podstatné ale maska veľmi príjemne vonia. Obom nám s manželom niečo pripomínala, ale nedošli sme na to, čo. Ja by som povedala, že punčový zákusok, ale on tvrdil, že niečo iné. Každopádne je to príjemná, koláčikovsky sladká vôňa. Ak vás zaujímajú ostatné masky, ktoré som skúšala tak si určite nezabudnite pozrieť moje posledné video o spotrebovaných výrobkoch :)

Zase sa budem opakovať ale masky na nohy sú za mňa najlepší výrobok, aký som tento rok, vďaka kamarátke objavila! Mne brutálne skomfortnili život a strašne si užívam tieto maskovo-relaxačné večery :) Ak ste ešte neskúšali, určite skúste, možno aj z vás sa stanú závisláčky!

A čo vy a masky na nohy? Skúšali ste? Lákajú vás? Staráte sa poriadne o nohy?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne