utorok 26. mája 2020

Pokaždé lepšia

balenie Revolution pleťovej masky

Rozmýšľam, či je to náhoda, alebo sa stupňujú moje nároky, ale pokaždé, keď vyskúšam nejakú novú nočnú masku je lepšia ako tá predošlá. Alebo asi šťastie :) Jediný problém je, že sa mi potom nechce podoužívať tie predošlé, pretože vždy keď si ich dám vidím tie ,,nedokonalosti" ktoré majú. Ak si pamätáte moje prvé video o mojich nákupoch na Notino, tak som sa trochu ,,rozšoupla" v hádzaní do košíka Revolution Skincare výrobkov. 

Aby som to nejak ospravedlnila :) práve prebiehala akcia, že ak si nakúpite Revolution výrobky za určitú cenu dostanete Mystery Box v hodnote tuším okolo 30€ tak som si povedala, že kedy, keď nie teraz. Vybrala som si dve masky a jednu z nich vám dnes konečne rada zrecenzujem. Ak si pozriete akú ma Revolution pleťovku tak mi určite dáte za pravdu, že je mega problém vybrať si. Skoro všetko vyzerá fakt dobre :) keby bolo na mne hodím si do košíka všetky masky :) a potom by som sa presunula na skúšanie pleťových sér, keďže stále mám v hlave, že ste mi ich odporúčali.

Revolution Skincare nočná pleťová maska

Logicky som si ale vybrala masku, ktorú používam najčastejšie a to nočnú masku. Revolution Hyaluronic Acid bola teda to pravé orechové :) Maska sa používa v noci na čistú pokožku a potom čo sa nanesie v hrubej vrstve už ju len necháte vsiaknuť a ráno zvyšky opláchnete. Maska má mega super hutnú a výživnú konzistenciu a je to druhá maska, ktorú som nemusela pred spaním opakovane nanášať. Ak teda máte suchú pleť ako ja toto je určite váš favorit. Maska má bielu farbu - pôsobí ako klasický výživný krém. Nemá žiadnu vôňu (ja by som prijala trochu levandule :)

Revolution Skincare Hyaluronic Acid maska


Aj keď ju máte na sebe máte pocit, ako keby pracovala. Ako keby hladkala vašu pokožku a dávala jej výživu a lásku. Viem, že to znie dosť divne ale fakt mám v poslednej dobe po sprche mega suché celé telo vrátane tváre a keď som si ju naniesla bol to proste mega príjemný a úžasný pocit. Ak by som mala porovnať z tých nočných, čo mám doma Natura Siberica, Dermacol a táto - táto určite vedie.

konzistencia pleťovej masky Revolution Skincare


Takže prvá skúsenosť je určite super a teším sa na testovanie druhej masky, ktorú mám doma. Uvidíme čoskoro :)

A čo vy a nočné masky? Už ste vyskúšali?

1 komentár:

  1. Tieto nočné masky ešte som neskúšala len ma zaujíma nezaspini sa ti potom vankúš od toho keď večer spis alebo maska vsiakne?

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne