štvrtok 27. augusta 2020

Vychytávky na Notino

 

tekuté mydlá na ruky Dove a Radox

Lenivosť je známa vlastnosť človeka :) Ja by som ani nepovedala, že som lenivá, skôr pohodlná a keď viem na jednej stránke vybaviť viac vecí, tak rada vybavím. A takto som skončila v stave, že na Notino najnovšie nakupujem všetky čistiace prostriedky a dokonca aj hygienické potreby. Viete tam nájsť fakt šikovné veci za MEGA šikovné ceny a o tom bude presne dnešný článok. O náhodných veciach dostupných na jednej stránke. A také náhodné veci ako mydlo na ruky. Lebo ako hovorí Dove reklama, niektoré zvyky si treba uchovať a tým je určite pravidelné umývanie rúk.

Dove tekuté mydlo na ruky

V zásade doma fungujeme tak, že mám nakúpené keramické nádobky na mydlo na ruky a len dokupujem vnútorné náplne. Vec sa má tak, že mi moja nádobka pukla takže si potrebujem kúpiť novú a medzičasom som potrebovala nejaké mydlo na ruky. Hľadala som niečo príjemné, ruky nevysušujúce a fresh a natrafila som na Dove Go Fresh Cucumber and Green Tea a vedela som, že to je ono. 

Dove mám vo všeobecnosti veľmi rada a je to jedna z mojich naobľúbenejších značiek. Čo ma inak až hrozí, pretože moji rodičia vždy mali doma tonu Dove výrobkov a hovorila som si, že omg aký sú nekreatívny, že stále len ten Dove. A keby ste videli moju poličku doma :)) Dove, Dove, Dove. Ale fakt je to super značka! Ešte aj to obyčajné mydlo na ruky - krásne vonia, má veľmi príjemnú konzistenciu a fakt nevysušuje ruky. No nekúp to!


Radox tekuté mydlo na ruky

A keď už som hodila do košíka mydlo na ruky našla som, že tam majú aj náplne do tých mydelníčok, čo som spomínala. A čuduj sa svet, našla som Radox Make Me Unique, ktorý mal pol litra a stál okolo dvoch eúr. Takže vybavené dve muchy jednou ranou! Mydlo inak krásne vonia a má uzatvárateľný uzáver, takže kľudne využijete opakovane :)

Tak len majte na pamäti, že ak vám bude nabudúce chýbať niečo aj do domácnosti mrknite si pri objednávke make-upu aj to a máte o jednu starosť menej.

A čo vy? Tiež máte stránku, kde nakupujete viac vecí?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne