štvrtok 10. decembra 2020

Mama na poslednom mieste


Aby sme si trochu oddýchli od tipov na Vianoce dnes tu mám článok z takého toho môjho klasického súdka :) I keď, ono vlastne aj to môže byť tip na Vianoce, pretože očný krém by mala používať každá jedna z nás, či máme 20 alebo 50. Ja sama som začala očnými gélmi čosi po 20 a teraz jedenásť rokov neskôr už používam trochu efektívnejšie výrobky. Minule som videla na facebooku jeden zaujímavý status :) som totiž v skupine Zara pre detičky a vždy tam maminy fotia aké krásne veci nakúpili svojim ratolestiam. A ako bol Black Friday jedna mamina tam napísala, že výnimočne neobjednala veci len svojej dcérke ale aj sebe. A pod týmto príspevkom tam bolo kopec vecí, že každá mama nakupuje len deťom a na seba myslíme menej. A podľa mňa je to presne pravda :) že neviem ako vy, ale ja odkedy mám Améliu v obchode číham len jej veci a neviem, ani by mi nenapadlo ísť si pozrieť niečo :) Nepomáha tomu logicky ani to, že sme v zásade skoro stále doma, ale je to taký prapodivný stav :) pred pôrodom shopaholička po pôrode mamaholička :) No a o tom mal byť dnešný článok. Že keď už na seba míňame menej tak si minimálne doprajme aspoň dobrú pleťovú kozmetiku. Lebo na pleti vidno všetko - únavu, málo spánku, málo vody, stres, nepokoj. A aj keď vám viac smiechu do života neprinesiem aspoň mám tip na dobrý očný krém, ktorý minimálne pomôže s kruhami a vráskami :)


Mojím spoločníkom na poličke je už druhý mesiac Joik omladzujúci očný krém. Ak značku Joik nepoznáte, určite vrelo vrelo vrelo radím zaradiť do značiek na vašej poličke, pretože všetky výrobky, ktoré som doteraz mala - vrátane tohto krému sú proste čistý zázrak. 

Krém som si pôvodne objednávala na leto, pretože mal mať podľa popisku na https://www.krasnakazdyden.cz/ ľahké zloženie a preto by bol ideálny do teplého počasia. Pravda je však taká, že v lete sa mi nejak pomaly míňal krém, ktorý som mala a tak som si tento vytiahla na jeseň. Ale viete čo? Vôbec mi to nevadí. Krém je síce veľmi ľahký ale absolútne mega hydratačný, takže netreba sa nechať zastrašiť :) Čo napíšem hneď na úvod je, že ho odporúčam aj očným citlivkám ako som ja - pokožka po ňom nepáli ani nepne. Ako keby ste ho ani nemali.


Má veľmi pekné sklenené kvalitné byteľné balenie, ktoré vydrží aj keď ho vaša dcéra v období vzdoru rachne o zem. Teraz by som inak mohla testovať odolnosť kozmetických výrobkov :) pridať novú kategóriu - ako balenie obstálo ako obeť v období vzdoru :))

Sérum je určené na vyhladenie očného okolia, zníženie vrások, opuchov a kruhov pod očami - povedzme si, všetko, čo naozaj potrebujeme :)



Celý zázrak spočíva v krásnom a kvalitnom zložení z ktorého by som vypichla určite zázračnú kyselinu hyaluronovú, polysacharidy, uhlohydrátový komplex, arganový olej, makadamiový olej, kofeín a extrakt z talianskych jabĺk. Ak ste náhodou nevedeli, tak 98% Joik výrobkov je vegánskych a všetky sú prírodné a ECOCERT. Hovorím vám, šmakocinka to je :)


 Ja naozaj vidím, že kruhov je menej aj opuchov aj napriek tomu, že spím naozaj extrémne prerušovane. Pleť však máme naozaj len jedno a verte mi, oplatí sa do nej investovať. Inak na stránke momentálne prebieha adventný kalendár a každý deň sú nejaké zľavy alebo darčeky k nákupu tak si to určite mrknite.

A čo vy? Máme tu nejakú maminu?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne