piatok 2. apríla 2021

Veľkonočne krásne :)


Krásny veľkonočný piatok :) popravde asi dosť netradičný príspevok v tento deň, i keď povedzme si pravdu komu za posledné dni ani raz nezaželali nech máte veľa vody a ste krásne? Jasné, že to želajú len chlapi :) lebo tí nevedia, že my ženy máme aj iné výdobytky ako techniky z 10 storočia :) 

Ale sranda bokom, dnes to bude o make-upe ktorý poteší každú milovníčku prírodných vecí a hlavne mojej obľúbenej značky Soaphoria. Čo by som to bola za fanúšika značky, keby som make-up nevyskúšala hneď, ako sa objavil na mojom obľúbenom eshope https://www.krasnakazdyden.cz/


Dovolím si povedať, že zo Soaphorie som mala asi 80% výrobkov, z tých, ktoré sú určené pre moju pleť. Stále je síce čo skúšať a testovať, ale keď som videla, že majú make-up, hneď mi začalo cukať rukou :) Trochu som sa bála, lebo nie som väčšinou fanúšikom make-upov od firiem, ktoré sa venujú prírodnej kozmetike, ale povedzme si pravdu, doba pokročila. A tak som mu dala šancu a viete čo? Spoiler alert doba pokročila a ten make-up je fakt super. Dokonca je momentálne môj najobľúbenejší a to už je čo povedať. 

V prvom rade, aby som veci uviedla na pravú mieru. Ono to nie je make-up v pravom zmysle, ale tónovací krém. Má konzistenciu ako hustejší krém s make-upom. V zásade mi veľmi pripomína, všetky prírodné make-upy stým rozdielom, že tento aj naozaj kryje. Veď mrknite fotky, tie sú vždy najlepší dôkaz :)



Krém má super ľahkú konzistenciu a veľmi dobre sa nanáša. Paradoxne aj rukami, aj štetcom. Rýchlo zaschne a zasychá krásne do matna, takže ideálny na jar a leto. Pokožku krásne hydratuje a tá nepne celý deň. Vydrží veľmi pekne aj s rúškom na tvári a keď sa pohybujete počas dňa ako ja - medzi ihriskami a teams hovormi, budete pekné na hovoroch a chránené s rúškom vonku. Win - win. 

Na výber sú inak tri odtiene - ja mám najsvetlejší alabaster a aj keď vyzerá na prvú možno až moc bielo, mne sadne ako uliaty :) Navyše má veľmi pekný ružový podtón takže ideálna kombinácia pre bledule, ako ja. 

Čo poteší milovníčky kvalitného zloženia je, že balzam/ krém je bez sulfátov, glykolov, ropných derivátov, parabénov, parfumácie -- chápete môj point :) pekné a čisté zloženie. 


Ja som naozaj veľmi milo prekvapená a ak si porovnám všetky prírodné kúsky, ktoré som doteraz mala, Soaphoria zase nesklamala. No dobre to tam robia :)

A čo vy a prírodné make-upy? Ktoré za to stoja?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne