utorok 28. novembra 2023

Letné fotky, zimný produkt

 Objav roka

NYX lesk na pery


Aj napriek tomu, že tieto fotky sú ešte z októbra to nič nemení na tom, že tento produkt je absolútny hit na zimu. Alebo aj na každé ročné obdobie, lebo je to taký malý objav tohto roku pre mňa. Značku NYX Professional Makeup milujem už roky rokúce a ak ma pamäť neklame nemala som od nich nikdy žiadny zlý výrobok. Posledný obľúbenec, na ktorého som natrafila pred pár mesiacmi je produkt na pery - Nyx Powder Puff Lippie. V zásade to vyzerá trochu ako mierne divný výrobok, ale odhoďte strach bokom a nechajte sa potešiť fakt vynikajúcim produktom. 

NYX Lip Lippie


NYX Powder Puff Lippie je mix rúžu a lesku, ktorý si podľa mňa hneď zamilujete. Produkt sa nachádza v tube, ktorá je ukočená hubičkovým aplikátorom. Už to vyzerá na začiatok trochu divne, ale pravda je, že to používanie je extrémne pohodlné a nepotrebujete vďaka nemu ani zrkadlo. 


Swatch lesku NYX

Samotná konzistencia produktu je trochu netradičná - je to niečo medzi rúžom a leskom - povedala by som že je to husté ako roztopený rúž, ktorý sa však neskutočne dobre nanáša. Produkt, nazvime ho ďalej rúž - má krásnu pigmentáciu a môžete ho vrstviť ak chcete, ale aj nemusíte. Mne osobne stačí aj jedna vrstva a tá mi dá krásnu farbu. Mne osobne tá moja farba (Moody) príde ako zdravá farba pier z renesančných obrazov. Je to krásna akoby staroružová farba, ktorá vyzerá prekvapivo krásne skoro ku každému líčeniu.

Rúž nevysušuje pery, necháva ich hydratované a fakt s krásnym matným finishom. Ale paradoxne, aj keď je ten finish matný pery nevyzerajú neprirodzene ale naozaj krásne, upravene a zdravo.

Čím som staršia, tým sa snažím nepodľahnúť beauty trendom :) a veriť tomu, čo mám overené. Tu som po dlhej dobe urobila výnimku a rúž som vyskúšala a fakt sa teším, bol to super krok. Úprimne vám poviem, neviem kde okrem Notino je túto fajnovú vec zohnať, ale tam majú super ceny a dobrý výber. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne