Zazraky sa nekonaju ani u Max Factor:(



Musim povedat, ze pocet mojich leskov prevysuje bezny normal a aj bezny nadpriemer.. Mam ich doma tolko ze ani neviem ci je dobre sa tym poctom chvalit lebo ludia by ma mohli pomaly povazovat za sibnutu:))Ale kazdopadne moja posledna kupa sa neradi medzi tie na ktore som pysna. Pred nedavnom som si kupila lesk Max Factor lipfinity colour&gloss odtien gleaming coral. Prve co ma na tomto lesku prekvapilo bola celkom cudna vona, a dodavam, ze ta vona urcite nepatrila k najprijemnejsim, ked zabudnem na tu vonu a dostanem sa k samotnemu lesku musim povedat, ze jedine plus je ta nadherna farba- je cervena ale nie prilis aby posobila lacno ale ani nie slaba ze by ste si ju nevsimla. Taka akurat sexy na bezny den, a dodam este jednu vyhodu a ta je celkom velka ze lesk krasne zvacsi pery, ci uz je to tym leskom alebo ma nejake ciastocky neviem ale ma to naozaj efekt, ale tu s kladmi koncime a ide rychli spad k negativam. Pocnuc tym, ze pokial ste sa 10000000%neuistili ze na perach neostal zvysok akehokolvek balzamu alebo lesku s predtym alebo ste mali vlhke pery tento lesk sa zacne po polhodinke zguckovat a triestit sa cize mate na perach mnozstvo malych casti, a to vyzera naozaj zle, a dalej to z ide len dole ked pozrem na fakt ze dat ho dole z pier je takmer umenie ako sa drzi a zakoncim to uz len tym, ze vecer radim poriadne mnozstvo vazeliny ako Vas z neho budu stipat pery..
Cize tu je moj zazitok s uuuuzasnym Lipfinity:((((
Previous
Next Post »

3 komentárov

Pre písanie komentárov
Marija
AUTHOR
8. novembra 2009, 0:22 delete

ako čítam tvoj blog, tak si myslím, že keď si budem chcieť niečo kúpiť z kozmetiky, tak poprosím teba o vyskúšanie a podanie správy :) inak je to super, že tu vkladáš toľko reality...

Reply
avatar
8. novembra 2009, 21:31 delete

kludne:)ja stale rada a dokolecka skusam nove veci:))No a stou realitou, snad sa niekedy niekoho nedotknem, to by som bola nerada...

Reply
avatar
vimax asli
AUTHOR
3. júla 2014, 10:35 delete

jual vimax asli murah original canada obat pembesar penis herbal alami dengan hasil permanen untuk pria lakilaki perkasa
http://vimaxasli.org/vimax-asli-original-canada.html - vimax asli

Reply
avatar