nedeľa 27. októbra 2013

Revlon po druhé




Poznáte moje nekončiace nadšenie pre lacné parfumy, to je akoby moja neresť stále ich kupujem a stále dúfam, že objavím Ameriku. Aby som vám to vysvetlila poriadne mala by som ešte dodať, že si tieto lacné voňavky vždy kupujem na slepo, nikdy ich nepoznám nikdy neviem ako budú voňať. Prečítam si popis snažím sa pohľadať si nejaké recenzie a keď sa mi voňavka pozdáva jednoducho kupujem. Už mám doma takýchto lacných pokusov asi 6 a so všetkými som naozaj spokojná. Môj posledný úlovok je Revlon Lasting. 



Už som vám jednu recenziu na Revlon spomínala bolo to na Charlie White, čo je naozaj veľmi pekná voňavka. Stále ju mám veľmi rada a dokonca si ju pravdepodobne kúpim znovu keď sa mi minie. Výhoda Charlie White bola super cena, pekná vôňa a nenáročný flakón, ktorý sa dal nosiť v kabelke (aj keď nebol úplne ľahký bol z pomerne pevného skla). Lasting sa od Charlie White líši už len výzorom. Flakón je o dosť prepracovanejší , pôsobí luxusnejšie a ženskejšie. Na druhú stranu je pomerne ťažký, čo nie je zrovna najpraktickejšie, ale no, čo žena pre krásu neurobí. Ja osobne si zrovna túto voňavku nechávam v robote v šuflíku a nenosím ju domov. Ráno cestu bez navoňavkovania prežijem, v robote sa navoniam a pred odchodom z roboty zase. Tým pádom si nenamáham rameno, neničím kabelku a stále pekne voniam.
Čo sa samotnej vône týka je to pekná tlmená drevito- kvetinová vôňa. Podľa zloženia vyzerá na prvý pohľad celkom ťažko – lotos, hruška, heliotrop, osmanthus, pižmo, pačuli, santalové drevo, exotické byliny. Pravda je však taká, že do úvahy musíte brať cenu, ktorá sa pohybuje pod osem eúr, čiže vôňa nie je až taká výrazná. Na druhú stranu možno o to lepšie, aspoň to nie je žiadny bolehlav. Mne sa tá vôňa naozaj veľmi páči je veľmi pekná na každý deň a na každé ročné obdobie. Je to podľa mňa super darček pre kamošku alebo sestru, lebo naozaj nestojí veľa, vonia krásne a vyzerá luxusne. Navyše je balená aj v peknej škatuľke čo tomu obzvlášť dodáva ešte taký luxusnejší punc. 



Čo sa samotnej výdrže týka je to skôr podpriemer, avšak ako hovorím, treba ju mať pri sebe. Ja osobne si ju prestriekavam tak 3x denne (mám rada keď je výraznejšia) ale to robí aj moja kolegyňa s Diorom..Niekomu by možno stačilo raz-dvakrát ale mne proste nie.

Myslím si, že niekedy je dobré zaloviť v lacnejších vodách a toto je presne ten prípad. S Revlon Lasting ako aj Charlie White som veľmi spokojná, obe sú to príjemné, lacné voňavky. Aj si ich budete kupovať treba do toho s tým ísť a potom budete len milo prekvapené. Na Revlon si inak pamätá ešte moja mamina keď bola mladá pričom kedysi sa za lacné vôbec nepovažovali. 

A čo vy? Kupujete si vône na slepo? Už ste boli niekedy nespokojné?

8 komentárov:

  1. Kúpila som si 2-krát vône na slepo .. z toho raz to používala skôr moja mama a druhý krát som bola mega spokojná :)))
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak mně osobně se nelíbí ten flakon a už z tohoto důvodu bych si ji naslepo určitě nekoupila.
    Mám naopak ráda, když se ráno navoním a vůně vydrží celý den a to prostě není u tak levné vůně možné. Ale pokud někomu vyhovuje se vonět třikrát denně, není co řešit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to máš tak, vyhovuje nevyhovuje :) Ak by som to musela robiť s 60 eurovou Chloé asi by mi bolo do plaču, ale pri ôsmich eurách som asi viac ústretová :))

      Odstrániť
  3. ja som veľká konzerva čo sa týka parfemov. tieto "lacné" ako ich ty voláš som kupovala za mojich mladých čias, potom mi ocino doniesol Live od J.Lo a bola to láska. Ja ju používam už asi 5 rokov, teraz sa mi začína zdať príliš sladká, tak sa obzerám po inej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si pamätám ako si J.Lo ešte strašne dávno spomínala a popravde vždy keď ju vidím napadneš ma ty :)

      Odstrániť
    2. vážne??:D tak to je sranda, a myslím, že mňa už všetci poznajú podľa vône. tým, že ju používam tak dlho, tak už to majú tak nejak zafixované v hlave

      Odstrániť
  4. Já jsem kdysi dostala vůni od Calvina Kleina a od té doby se voním jenom tím. Každopádně mám v plánu udělat nálet do Sephory a vybrat si další vůni, kerá bude ,,jenom moje" :-)
    Hedwica♥

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne