nedeľa 4. mája 2014

Biance sa nechce spať :)

Ešte sa mi akosi nechce spať a rozmýšľala som, že napíšem ešte jeden príspevok! Včera sme boli so snúbencom na Flóre ( výstava kvetín) a obaja sme sa obliekli ako letní blázni. Neviem, prečo sme boli v tom, že vonku je 20 stupňov, každopádne ja som mala balerínky na boso a sačko a snúbenec mal čosi obdobné. Taká zima nám bola, že si to neviete ani predstaviť. Tak tu teraz nad ránom sedím a pozerám si, ako sa nastajlujem dnes ak niekam pôjdeme poobede na dobré kafčo! Inak dnes Vás na obed čaká ďalšia giveaway tak sa nezabudnite pozrieť, čo vy viete, možno aj u Vás skončí o pár dní ten super balíček!

Inak objednávali ste si niekedy niečo zo http://www.sheinside.com/? Moje nočné klikanie vo mne vzbudilo akútnu potrebu internetového nakupovania tak keď tak dajte vedieť ako to tam funguje :) Práve som došla na to, že mi v skrini chýba toľko vecí, stačí si len vybrať čím začať!


šaty klik: tu
šaty klik: tu


šaty klik: tu

 šaty klik: tu


šaty klik: tu

Wow teraz sa cítim ako keby som objavila Ameriku, viem, že veľa blogeriek tam nakupuje ale nikdy ma ich kúsky nezaujali natoľko, že by som sa vyslovene na tú stránku pozerala,ale teraz proste nemám slov! Toľko krásnych šiat, tričiek a sukní! Tam by som vedela nechať aj 1000 eúr a to by som mala šiat nakoľko pekné šaty stoja v priemere 35 eúr :) Idem ja teraz spať a hádam sa mi prisnije, že si ráno podám zlaté prasa a vyhrám tisíc eur na šaty :) 

Držte palce a nezabudnite sa o pár hodín vrátiť na súťaž!

Ozaj a nezabudnite mi napísať, či ste si odtiaľ niečo objednávali a či sa aj Vám tak neskutočne tá stránka páči :))

19 komentárov:

  1. tie oranžovo modré pásikavé sú krásne ! :) a tie zelené tak isto, len na mňa až príliš dlhé :) dobrú noc prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si bola tiež dobre dlho hore :) A tie oranžové to je proste sen :)

      Odstrániť
  2. sheinside znám už dlouho, ale zatím jsem si od nich nic neobjednávala, já teď ale ulítávám na outfitech od Chicnova ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaaa ani to nepoznám! žeby môj večerný program? idem zistiť čo majú tam?:)

      Odstrániť
  3. Náádherné šaty! Objednej všechny!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je ale nahoda :) tuto stranku poznam no preklikala som si ju asi len pred dvoma tyzdnami a uz mi neda spat :D moj wishlist sa uz vysplhal na nejakych 250$ a to tam vzdy najdem nieco nove :D chybicka je len v tom ze menim zamestnanie a teraz budem pracovat pre obchod kde budem musiet nosit oblecenie len ich znacky...ved jasne aby som bola ich chodiaca reklama (chapem)...ale spat k veci tato stranka ma naozaj krasne kabelky, saty a doplnky. Klikanie na tu stranku je podla mna vysoko navykove :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa o tých prvých šatách snívalo :DD takže mi nedala spať doslovne! Dúfam, že to zamestnanie čo meníš už bude menej časovo náročné a že tá uniforma bude aspoň pekná. Keď som robila v predošlom zamestnaní firma mala mimo iného obchod s luxusným oblečením a predavačky dostávali vždy ako ,,uniformu" veci z najnovšej kolekcie t.j. 300 eurové šaty :) to som im závidela :))

      Odstrániť
    2. to nebude rovnošata :) idem pracovať pre New Yorker a ony si dali podmienku že v práci musím byť oblečená len v ich veciach....ale samozrejme aby mi nezruinovali peňaženku tak na všetko oblečenie budú aj patričné zľavy :)

      Odstrániť
    3. Tak tam sa našťastie dá veľmi pekne obliecť :) tam majú pekné veci aj bižu:)

      Odstrániť
  5. jeej, pred dvoma dňami som pozerala ich stránku a tiež som si vybrala tie druhé :) keď som od nich objednávala, všetko prišlo v pohode a v dobrej kvalite, len to čakanie... cca mesiac (tak zase nie je to také strašné, len som netrpezlivá :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som! a pri tom čakaní si vymýšľam vždy všakovaké hororové scenáre :D niekto mi ich ukradol, neprídu, budem platiť majland na colnici :D

      Odstrániť
  6. Nádherné šaty! Ja som tiež uvažovala nad objednávaním, ale mám to nešťastie, že mi stále všetko chytia na colnici... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si musím poklopať na drevo (klop klop klop) že mne ešte nikdy nič nechytili, ale neskutočne sa stále bojím :(

      Odstrániť
  7. A to já mám zase opačnou zkušenost, kvalita nic moc, ale na to že je to trendy oblečení se ani nedá čekat nějaká superior kvalita. Co mně na nich mrzí je mose zkušenost, objednala jsme si všechno ve velikosti S, no jedna košile přišla velikost M, ale zabalená v pytlíku S. Když jsem reklamovala neozval se mi na maily vůbec nikdo, tak jsme jedno večer počíhala na online poradnu a online Betty mi řekla, že mám vše nafotit a poslat na jeden konkrétní mail. Tak jsme tak udělala a odpověď zase žádná.... To si myslím, že by seriozní mezinárodní e-shop neměl dělat, je to zlá reklama... takže u nich už nikdy více.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a vôbec sa ti neozvali? tak to teda nie je vôbec dobré veď to bola očividne chyba na ich strane :( to by som naozaj nepovedala, že sa stane a obzvlášť u tak veľkého e-shopu :(

      Odstrániť
  8. Taky uvažuju o nákupu v tomto e-shopu, oblečení na fotkách vypadá fakt super, ale mám strach, že realita bude jiná. :)

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je to :( že kým človek reálne tie veci neohmatá tak nevie :(

      Odstrániť
  9. Nejvíce se mi asi líbí první šaty, jsou úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne