štvrtok 29. mája 2014

Jeden CC krém a dve jeho využitia


Poznáte to, keď si myslíte, že už Vás nič neprekvapí a potom bum, prekvapko? Tak to presne bolo aj s týmto Bielenda CC krémom. Bielenda poňala CC krém úplne inak ako všetci ostatný a preto sa Vám možno bude hodiť tento príspevok ak by ste si ho plánovali objednať aby ste potom neboli prekvapené.
CC krémy došli ako silnejšie kryjúca nadstavba BB krémov ale mám pocit, že BB krémy aj tak nevytlačili a tie sa stále tešia väčšej obľube. Kto totiž potrebuje silnejšie krytie preferuje viac make-up a kto ľahšie kúpi si BB krém. To si (možno) mysleli aj v Bielende a prišli s CC krémom, ktorý nekryje vôbec a prináša iné vlastnosti, ktoré môžete využiť viacerými spôsobmi.

Kým sa pustím k samotnému CC krému musím napísať, že je to opäť výrobok s prekrásnym balením. Ružovo- zlatá kombinácia je veľmi pekná a pôsobí elegantne, draho a luxusne. Na pohľad CC krém vyzerá určite drahšie ako, že stál 7 eúr a to vždy poteší. CC krém má (tak ako všetky) opäť mnoho vlastností v 1. Na obale to síce všetko vyzerá super, ale ja sa radšej budem zaoberať tými, ktoré si reálne vie človek odsledovať a tie, ktoré ženy zaujímajú najviac. V prvom rade je tento CC krém špeciálny a iný tým, že takmer absolútne nekryje, nemá farbu, netónuje a nemá absolútne nič spoločné s tými klasickými CC či BB krémami, ktoré poznáte. Jeho úlohou je zbaviť pleť šedého nádychu, rozžiariť ju a hydratovať ju.


CC krém má jemnú naružkovkastú perleťovú farbu s trblietkami, pričom keď ju rozotriete vpije sa viac menej do stratena akurát na pokožke zanechá jemný pekný akoby žiarivý nádych. Je to naozaj veľmi pekný prirodzený efekt, ktorý dodá pokožke krásny zdravý a žiarivý tón. Konzistencia CC krému je dosť riadka takže ho stačí extrémne málo na pokrytie celej tváre. Nanáša sa veľmi ľahko, nerobí žmolky ani pokožku neupcháva a nedráždi.Inak CC krém obsahuje troch veľkých pomocníkov: kyselinu hyaluronovú, vitamín B3
a broskyňový olej.


A teraz, že prečo dve využitia. Ak máte krásnu pleť môžete ho v lete používať namiesto make-upu. CC krém naozaj krásne zjednotí pokožku a dodá jej krásny lesk a taký zdravý vzhľad. Naozaj však neočakávajte žiadne krytie, skôr taký zdravý šmrnc. Druhé využitie je pre mňa a každého, kto takú krásnu pleť bohužiaľ nemá. Ja si CC krém jednoducho zmiešavam s make-upom alebo CC krémom a výsledok je viac ako super. Pleť je po zmiešaní krásne lesklá, žiarivá a vyzerá zdravo aj napriek tomu, že má make-up. Je to akoby rozjasňovač pre celú tvár, ktorý však nepôsobí umelo ani príliš trblietavo.




 V konečnom dôsledku ide o úplne iný výrobok, akoby ste čakali a tak si predstavte Bielenda CC krém skôr ako rozjasňovač ako make-up. Na leto je to príjemná záležitosť, ktorá Vám dodá krásny jas aj keď ho celé strávite zavretá v kancelárii a na dovolenku nevyjde čas. CC krém zoženiete na www.bielenda.sk , kde ho majú v dvoch verziách.

A čo Vy? Nosíte v lete make-up? Používate rozjasňovače?

11 komentárov:

  1. Opat nic na moju plet...ale mam dojem (podla foto) ze ani tebe uplne dobre nesadol...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tento istý a mne naopak vyhovuje. Mne pekne zjednotí pleť (prekryje aj pehy) a rozžiari, akurát kruhy pod očami musím ešte pretrieť korektorom. Ak treba viac pleť zjednotiť treba naniesť aj dve vrstvy. Ja teda zásadný rozdiel medzi BB a CC krémom nevidím, toto je také iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vyhovuje tiež, len by mi nestačilo použiť ho samostatne nakoľko nemám peknú pleť. Ale ty budeš presne ten príklad, čo som písala, ak má niekto peknú pleť úplne mu vystačí a je to ideálny pomocník na leto :)

      Odstrániť
    2. tak si mala potom kúpiť asi ten druhý :)

      Odstrániť
  3. Keďže v lete make-up vynechávam úplne a BBčka ma ešte natoľko nenamotali, mám taký pocit, že by sa mi táto sranda mohla hodiť o to viac, že nechcem zakryť pehy. V lete totiž je môj najlepší make-up práve moja pehavá tvár a vždy sa teším kedy mi pehy konečne povyliezajú :) A rozjasnenie moja pleť potrebuje ako soľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Inak Romi na teba som si presne spomenula, lebo ešte dávnejšie si mi písala, že v lete rada necháš vyniknúť svoje pehy a toto mi príde práve ako super vec, ktorá pokožku chráni pred vplyvom prostredia, dodá šmrnc a pokožku nezaťaží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bohužel potřebuji něco na krytí, ale pokud se mi pleť v létě zpraví (opalování a tak), tak po tomhle CC určitě šáhnu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne