sobota 2. augusta 2014

Čo robiť cez víkend: Čitáreň u červeného raka




V rámci mojej novej rubriky, kde Vám odporúčam rôzne výlety mi nedalo nespomenúť, jedno z mojich najobľúbenejších miest v Bratislave – Čitáreň u Červeného raka. Toto miesto navštevujem už viac ako päť rokov a vždy pred letným skúškovým som sa sem chodila určiť na ťažké skúšky. Príjemné prostredie vie niekedy veľmi pekne pomôcť. 





Ako z názvu vyplýva ide o čitáreň a teda môžete si tam čítať. Na výber máte množstvo časopisov a dennej tlače, čiže naozaj každý si nájde to svoje. Ja osobne si tam vždy v lete prečítam Emmu, Evu, Zdravie a množstvo iných lifestylových časopisov, čo mi ušetrí kopec peňazí. Ak však máte radi ťažšie časopisy nie je problém nájdete tam Trend, Týden, Týždeň, Geo.. Každý podľa toho, čo má rád. 







Ćitáreň je situovaná v úplnom centre mesta nájdete ju pri Michalskej bráne a vstup je hneď vedľa Havany. Je to krásna akoby skrytá záhrada, kde nedolieha hluk mesta. Sadnúť si môžete na množstvo stoličiek či už na slnku alebo v tieni. Ak tam však pôjdete v lete a na dlhšie príjemným doplnkom je nejaký telový sprej, ktorý Vás krásne a príjemne osvieži. Ja som na Vaše odporúčania vyskúšala nový melónovo-uhorkový od Balea a musím súhlasiť- je to skvost! Dokonalá svieža, letná vôňa, ktorá osvieži, povzbudí a dodá dobrú náladu. Vaše odporúčania posúvam teda ďalej a hovorím aj ja, určite ju vyskúšajte, za tých pár eur stojí za to! 


Ozaj vstup do čitárne je zdarma ako aj požičiavanie všetkých časopisov. V čitárni sú aj pekné vynovené WC a stoly, stoličky slnečníky.
Ak nemáte tento víkend čo robiť tak si môžete môj tip hneď otestovať!
A čo Vy? Chodíte do knižníc? Poznáte túto čitáreň? Ktoré časopisy si kupujete?
 

18 komentárov:

  1. to je super idea, chtěo by to takové místo i v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nemáte? to by som povedala, že v Prahe máte určite :)

      Odstrániť
  2. To je úúúžasné :) škoda,že v mém okolí nic takového nemám.Do knihovny chodím už spoustu let.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja a práve toto je vždy v lete super, že je to v príjemnom prostredí vonku :)

      Odstrániť
  3. Keby je taketo nieco v Nitre tak tam urcite chodim :) Som rada ze uz aj ty si v melonovo-uharkovom tyme je to bomba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Do knižníc som chodila najmä počas štúdia, keďže trebalo písať rôzne práce ako aj záverečné tak som potrebovala kopec literatúry. Inak si ale rady knihy prečítam, skôr však doma avšak časopisy čítam celkom rada, no kupovať si ich zakaždým nemá význam pretože o kráse je toho v nich žalostne málo. Vďaka za tip, dnes tam mám akurát cestu takže sa tam určite zastavím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám strašne rada časopisy avšak ako píšeš kupovať ich nemá vždy význam. Jednak je to skoro vždy o tom istom a niektoré tipy mi často prídu postavené na hlavu, ale takto zdarma je to príjemné spestrenie :)

      Odstrániť
  5. skoda, ze nemame DM v meste urcite by som si kupila ten melonovy sprej ://

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to vypadá krásně, ideální místo na relax :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to vypadá na super místo na odpočinek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na to, že to je v centre mesta sa tam človek cíti akoby úplne niekde inde :)

      Odstrániť
  8. Skvelý nápad ;) Mať takéto niečo v blízkosti, tak tam určite hneď skočím.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super miesto na uvoľnenie. :) Trošku si si splietla značku pri tom spreji. Je to predsa alverde.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne