štvrtok 4. júla 2019

Oceán v kúpeľni :)

Tak závidím každému, kto je teraz na dovolenke :) hneď by som niekam išla! Ale ja si musím ešte chvíľu počkať, nakoľko verím, že Amélia pri mori ocení počasie, ktoré bude mať menej ako 40 stupňov :) A tak si doprajem oceán aspoň v kúpeľni :) si hovoríte, že ako? Jednoducho! V podaní hylurónového séra od TianDe, ktoré nesie veľmi letný názov Ocean Riches



Od TianDe som mala doma viacero pleťových krémov, ale sérum mám momentálne prvýkrát. Priznám sa, že moje očakávania boli nastavené pomerne vysoko, pretože popis séra predáva aj sám :) Sérum je určené na hydratovanie pokožky, predchádzanie vráskam a navracanie elasticity. Mne sa hodí všetko z toho, takže používam a hýčkam sa každý večer. 

Ale veď poďme poporiadku. Nebudeme si klamať a ak sledujete môj blog alebo poznáte TianDe produkty tak viete, že nie sú úplný majstri v peknosti obalov. Tu som nečakala nič a bola som milo prekvapená, pretože sérum má pekné balenie s pohodlnou pipetou/kvapkátkom. Na celú tvár stačí extrémne málo, pretože sérum je tekuté a veľmi jemne gelovité. Kvapnete si trochu do dlaní, jemne zohrejete pošúchaním v dlaniach a vmasírujete. Sérum zaschne v sekunde a vaša pokožka sa môže začať hýčkať. 


Sérum môžete používať ráno aj večer, ale ja ho používam len večer. Podľa toho, ako moju pokožku vysušilo v ten deň slnko, niekedy ešte používam aj krém, niekedy úplne stačí sérum samotné. 

Ak chcete počas leta dopriať vašej pokožke extra starostlivosť toto je presne ono. Hydratácia, predchádzanie vrások a nelepivé zloženie sú to, po čom v lete všetky túžime :) Zoženiete v TianDe eshope, klik:tu

A čo vy? Aký krém používate teraz? 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne