piatok 11. septembra 2020

No doubts

Odkedy sa môžeme začať oficiálne tváriť, že už je jeseň? Ak mám byť úprimná, pre mňa je jeseň od 1.9 a to či je ešte teplo alebo nie. Ale povedzme si pravdu, keď sa pozrieme na to, ako vyzeral tento víkend tak to bola fakt čistá jeseň. A preto vám dnes s radosťou predstavujem môj najsamobľúbenejší rúž celého roku a verím, že ak vás náhodou inšpirujem, budete ho milovať rovnako ako ja.

Pravda je taká, že síce vám rúž recenzujem v zásade v ,,polovici" septembra ale ja ho mám doma viac ako tri mesiace. Kúpila som si ho úplne náhodne - bola som veľmi spokojná s Loreal Paris rúžom, ktorý som si kúpila vo Valentínskej edícii a keď som videla tento - nude matný, povedala som si, že nie je o čom. Jediná dilema bola, ktorý z Loreal Matte Free The Nudes si vybrať. Na výber bolo tuším päť odtieňov a pravda je taká, že každý jeden vyzeral brutálne. Po fakt fakt fakt dlhom uvažovaní som vybrala odtieň No Doubts a som extrémne spokojná. Ale zároveň vám poviem, že som tak spokojná, že si idem objednať ešte jeden z týchto ,,nuďákov". Lebo je to naozaj môj najsamobľúbenejší rúž, aký mám doma. 


rúž Loreal Pris Color Riche Matte Free The Nudes v odtieni No Doubts

Dôvod, prečo som si rúž zobrala bolo, určite balenie. To chytilo moje oko na prvý pohľad a doteraz, keď sa pozriem na zbierku mojich rúžov, toto je jedno z najkrajších balení aké mám. Druhý dôvod bolo určite to, akú krásnu farbu má - nude matné farby mi príde absolútne ideálne na každý deň. Keď sa vám nechce rozmýšľať a len sa chcete cítiť upravene matným rúžom nikdy nič nepokazíte. No Doubts je navyše naozaj krásna hnedá nude, ktorá pristane každej bledulke a ja sa v nej cítim veľmi dobre.

A potom toto všetko už len zakončím tým, že rúž má skvelú konzistenciu, výborne sa nanáša a aj napriek tomu, že je matný, pery vôbec nevysušuje. Na perách vydrží krásne hodiny a veľký bonus nakoniec - mne sa dokonca neotláča ani o rúško. A to už je čo povedať :)

swatch rúžu Loreal Pris Color Riche Matte Free The Nudes v odtieni No Doubts

Tak už verím, že sa mi nedivíte, že je to môj obľúbenec :) Krásna hnedá farba, super výdrž, dokonalé balenie! A aby som nezabudla! Aj cena, ktorá nezruinuje. Na Notino stojí okolo 7€ čo je úplne super.

Ským budem na jeseň nosiť rovnaký rúž?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne