streda 14. októbra 2020

Machri z Avonu


Tento týždeň ešte pri očiach ostaneme :) Začali sme parádnou riasenkou a teraz pôjdeme úplne iným smerom. Takým viac relaxačným!

Stále hovorím jednu vec - odkedy Avon začal s kórejskými maskami, nemá absolútne konkurenciu. Masky na ruky, na nohy, na tvár, na oči. Všetko robia na 200%. Ak budete mať niekedy v ruke Avon katalóg, alebo si budete len tak browsovať ich stránkou vôbec nedumajte nad objednaním nejakej masky a rovno si ju hádžte do košíka. Určite neoľutujete! Ja som vyskúšala hádam 5 a hovorím vám, jedna lepšia, ako druhá. Dnes vám ukážem môj posledný úlovok, vďaka ktorému som na poslednej návšteve, čo sme boli, vyzerala mlado a sviežo :) ale inak vážne, normálne čestné pionierske, že mi maska odobrala opuch a kruhy spod očí!

Čo sa týka inak týchto jednorazových gelových masiek, len jedna rada na začiatok, lebo ja sama som ich dlhé roky používala absolútne zle. Ja som ich kedysi používala pred spaním, čo nehovorím, že nemalo efekt - oči to hydratovalo tak či onak, ale ideálne je používať ich predtým, keď chcete docieliť želaný efekt.

A teda my sme išli poobede na návštevu a ja som si dala masku na oči pol hodinu predtým, ako som sa začala chystať. Tým pádom mi maska reálne zobrala opuch z očí a tie vyzerali lepšie a sviežejšie. Veľa maskérov odporúča dať masku ešte predtým do chladničku alebo si ju ešte vmasírovať tým rollerčekom - to môže byť tiež nápomocné. Ja nemám moc rada chladné veci a rollerček nemám :) tak vám hovorím, že maska pôsobí super aj bez toho. Ale ktovie, keby som to urobila ako odporúčajú maskéry, možno by som vyzerala, ako Jessica Alba :)

Obal s krásnym pinguínom ukrýva malé balenie v ktorom sú dve jednorazové masky. Tie sú namočené v extra sérovom roztoku, ktorého je tak veľa, že vám vrelo radím dávať si masku nad umývadlom. Pri mojej snahe odfotiť vám ju som zašpinila celú postelnú pokrievku. Maska je dostatočne veľká, takže pod okom pokryjete naozaj veľký priestor a nijako oči neštípe ani nedráždi. Práve naopak. Už len keď si ju dáte pocítite úľavu a pokoj. Veľmi, veľmi, veľmi príjemné. 

Ja som si masku nechala viac ako pol hodinu a následne som ju umyla a začala sa klasicky maľovať. Už som to spomenula asi trikrát, ale fakt platí, že výsledok bol brutal :)

Takže ak patríte do klubu kruhových očí a vačkov, toto naozaj chcete :)

Je tu niekto v tomto klube? Hláste sa, že nie som sama :)

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne