štvrtok 31. decembra 2020

Objav 2020

 Možno si pamätáte ale pred pár mesiacmi - tuším ešte počas prvej korony som si kúpila ako veľký risk Chloe Nomade. Long story short :) risk to bol preto, lebo manželovi sa príliš nepáčila, ale hovorila som si, že za tých pár eúr čo som ju na nete našla to proste stojí. Našla som ju v malej a krásnej 20ml verzii a keďže to bol jediný parfém, v takej praktickej veľkosti, aký som mala doma stal sa mojím cestovným parfémom v roku 2020. Nosila som ho so sebou na všetky dovolenky, ktoré sme tento rok mali a užívala som si jeho krásnu vôňu a naozaj praktické balenie.


Postupne sa zmenil názor aj môjho manžela a povedala by som, že sa Chloe Nomade stal jeho favoritom. Nakoľko som voňavku používala naozaj veľmi často niekedy v novembri sa mi minula a ja som sa tešila, že si ju určite niekedy objednám znovu. Nebol to taký ten parfum ako napríklad Chloe Chloe, že by som ho musela mať HNEĎ a ideálne v zásobe, ale bol to pekný parfém, ktorý by som si rada zopakovala. Ak ste čítali moje články pred Vianocami, chcela som si kúpiť ako darček samej sebe Chloe darčekové balenie. A tak som čakala, či pôjde do akcie (nešlo) a ako som klikala na Notine, čo majú v akcii našla som, že mali v ponuke Chloe Nomade v akcii v pokrčenej krabičke. V zásade mi to bolo fakt jedno, ten parfum bol pre mňa a bol lacnejší takmer o 10€ čo mi prišlo za krabičku, ktorú aj tak v sekunde vyhodím naozaj jedno. Povedala som si, že to asi tak chcel osud :) a hodila som si parfum do košíka. Potešila som sa, ale aby som bola úplne úprimná hodila som tam ešte jeden :) (recenzia čoskoro) a ten mi robil ooooomnoho väčšiu radosť.


Kuriér mi mal dôjsť až niekedy po Vianociach ale paradoxne došiel ešte 23 (klobúk dole Notino) a ja som rozbalila škatulu a bola som zvedavá v akom stave bude tá krabička, že ju dali tak dole. Popravde, ja by som si ani nevšimla, že jej niečo bolo. Veľmi jemne ťuknutá a ako človek, čo nemá veľký zmysel pre detail, keby mi ju tak niekto dal absolútne by som si to nevšimla. Ale veď dobre, zľava potešila :) Voňavku som si na seba striekla a v tom momente sa mi zastavil deň.

V tom momente sa mi vynorili všetky tie spomienky, ktoré som mala počas našich tohtoročných dovoleniek. Ako Amélia videla prvé jelene na Ajax farme, ako sme si vyšli pozrieť sochu Juraja Jánošíka alebo ako sme v Modre jedli zmrzlinu. Celý rok plný dovoleniek v roku 2020 v jednom streku.

Jeden strek a toľko prenádherných zážitkov. Jeden strek a toľko emócií a radosti. A preto mám tak rada parfémy. Pretože mi každý deň privolávajú krásne spomienky, zážitky, radosti a niekedy aj starosti, ale aj o tom je život. A tak sa z obyčajného, i keď krásneho Chloe Nomade stal jeden z mojich najobľúbenejších parfémov, pretože vonia ako krásne frézie a vyčarí mi nejeden úsmev na tvári. 

A ja by som vám chcela zaželať, nech je váš rok 2021 plný tých najkrajších zážitkov, nech do neho vstúpite s dobrou náladou a tým správnym parfémom, ktorý vás bude sprevádzať v dobrej nálade :)

A čo vy? Aký parfém volíte na dnes večer?


1 komentár:

  1. Koľko máš aktuálne vonaviek vo svojej zbierke? A inak tiež často takto nakupujem cez notino tieto akože poškodené obaly a ešte som nevidela že by na ňom niečo bolo ale zľava vždy poteší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne