streda 13. januára 2021

Čaro nečakaného!

Niekedy koncom roka sa mi do rúk dostal tlačený Avon katalóg (och aký krásny)! A ako sme si ho s Améliou listovali našla som tam môj obľúbený výrobok za minulý rok o ktorom som vám vlastne ani nepísala. A keďže bol stále v ponuke povedala som si, že vám to hneď musím napraviť, pretože je to zlato o ktorom sa podľa mňa ani veľa nevie! Reč je o Tekutom očnom tieni a ceruzke v1 Show Glow a verte mi jedno - aj keď nie ste fanúšikom takýchto výrobkov, čítajte ďalej - lebo ani ja nie som a v tom je to čaro!

Presne si pamätám, že keď som si objednávala tento výrobok aj som sa mierne búchala po hlave, že prečo to robím, pretože kedysi som podobný výrobok už mala a bola to jedna veľká preveľká katastrofa. Ale strašne sa mi páčila tá farba Show off Sugar a tak som si povedala, že dám takémuto typu výrobku ešte jednu životnú šancu a keď to bude fail už si nikdy, nikdy, nikdy nič podobné nekúpim. Nikdy!

A potom mi došiel tento tieň/ceruzka a vyzeralo to presne ako pred rokmi a verte alebo nie, dala som ho do skrine a hovorím si, ani sa mi nechce použiť to. A potom to po pár mesiacoch našla ruka šmátralka mojej dcéry a už už som videla ako som skoro došla o hrot tej ceruzky, tak si hovorím NIE! Ak sa to má zničiť, nech to prepánajána aspoň predtým vyskúšam :) Tak som si to vzala a začala som tekutou časťou. Och! Tá má tak prekrásnu farbu! Krásna medeno-zlatistá, veľmi jemná ale krásne viditeľná. Absolútne ideálna na každý každučký deň - aj keď sa vám nechce maľovať. Nanesiete tento jeden jednoduchý tieň na celé viečko a máte pokoj. Hrany rozotriete prstom a ste namaľované. Veľmi jednoduchá prejednoduchá aplikácia a prekrásny výsledok. 

Asi dva týždne som používala len tú jemnú zlatistú medenú časť a potom si hovorím - že prečo vlastne nepoužívam aj tú linku? A opäť mi padla sánka. Krásna bronzovo/tmavohnedá farba, ktorá sa vyslovene kĺže po viečku a veľmi ľahko sa nanáša. Linka je mäkkučká, príjemná a vyzerá veľmi pekne s tekutým tieňom alebo aj hocijakým iným tieňom, ktorý máte doma. Vydrží krásne celý deň a ja ju nanášam na horné alebo dolné viečko. A viete čo? Niekedy aj aj!

Tieň som mala vonku aj včera keď snežilo a vydržal naozaj krásne! Neotlačil sa, nerozmazal sa - obstál najťažšiu skúšku akú mohol :)


Je to určite top výrobok, ktorý som objavila minulý rok a to z viacerých dôvodov. Má fakt prekrásnu farbu, naozaj výbornú výdrž, ale čo je najdôležitejšie - má extra, ale extra jednoduché použitie. Či už máte doma detičky alebo nie, každá z nich ocení trochu času nazvyš a toto vám fakt skráti maľovanie oveľa! Tak, ako to býva s dobrými vecami :) objednávajte, kým sú :)

A čo vy a vaše objavy za minulý rok? Tipy vítané :)

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne