pondelok 15. marca 2021

Hygge. Verzia na materskej :)

 


Viete ako zistíte, že je žena príliš dlho na materskej? Keď sa z Notino objednávky najviac teší z práškov na pranie :) Ale ako úplne vážne :) Bude tomu už čoskoro aj rok, čo sa mi zažiadalo experimentovať v pracích práškoch a rozhodla som sa vyskúšať kapsule na pranie. Viem, žiadna veda :) sú na trhu tisíc rokov, ale predstavte si, v mojom okolí ich fakt nikto nepoužíva :) Na Notino som našla viacero druhov a v čase môjho nákupu bola akcia na Ariel Mountain Spring tak nebolo o čom. Tak či onak je Ariel moja najobľúbenejšia značka, už roky rokúce. 


Kapsule sa nachádzajú v malej zelenej nádobke, ktorá je našťastie baby friendly. Úprimne sa z toho fakt teším, lebo keď vidím, ako vyzerajú a viem, ako voňajú ja sama by som sa s nimi chcela hrať. Aj keď sa snažím všetku chémiu dávať bokom, človek vie, že niekedy jedna sekunda môže znamenať veľké nešťastie som fakt rada, že tu problém minimalizujeme úplne. 

Kapsule sú v mäkkom gélovom obale a už len keď otvoríte tú zelenú krabicu, v ktorej sú uskladnené ovalí vás prekrásna vôňa. Je to nádherná, čistá, výrazná vôňa, ktorá v pračke ešte len zosilnie. Kapsulu vložíte rovno do pračky a už vám neostáva nič iné ako tešiť sa, keď vyberiete prádlo. Kapsula mi príde veľmi efektívna - i keď popravde, nie som Amélia :) naše oblečenie fakt nezvykne byť špinavé. Ale to, že perie silno vám viem minimálne potvrdiť z toho, že v týchto kapsuliach periem jej oteplovačky a bundy (inak pre ňu používam Ariel Baby) a tie periem na nízkych teplotách a vždy išlo všetko krásne dole. 

Čo je však pre mňa dôvod prečo tieto kapsule MILUJEM je ich vôňa. Wow. Ešte nikdy, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy som nemala prášok po ktorom by takto voňalo prádlo. Tá vôňa jej neskočne krásna, silná a ostane tak aj po vysušení v sušičke a dokonca aj týždňoch po vypratí. Zbožňujem naše uteráky, postelné prádlo ale aj bežné oblečenie. Je to naozaj prvý prášok po ktorom fakt ostanú veci krásne voňať a ja som sa absolútne zamilovala. 


Gelové kapsuly má logicky každá značka :) a ako som sa zaľúbila do týchto, povedala som si, že idem skúšať aj ďalšie. Cenovo najvýhodnejší je Woolite - ktorý má zase niekoľko verzií. Ja som si vybrala Woolite Mix Colors, ktorý má v balení 33 kapsúl a stojí necelých 7€. 

Kapsule vyzerajú v zásade veľmi podobne - tiež majú akoby dve časti a používajú sa vložením do bubna v práčke. Takže žiadne meranie odmeriek a ani následne čistenie odmerkovej časti v práčke. Poviem vám :) človek si ľahko zvyká na zjednodušenie. V čom sa však líšia je intenzita vône - aj keď voňajú veľmi pekne a prádlo po nich vonia - tá intenzita vône je ooooooooooooooomnoho menšia ako pri Ariele. Čo však môže byť pre niekoho aj výhoda. Ten Ariel je naozaj veľmi výrazný a keď nie je vašou túžbou mať prevoňané prádlo, ale stále si chcete zjednodušiť život Woolite je podľa mňa super riešenie. 

U mňa je fakt pranie prádla, odkedy som našla tieto kapsule normálne hygge ceremónia. Človek nepotrebuje ani pekné sviečky a horúcu čokoládu :) úplne mi stačí ten pocit, keď vložím niečo špinavé do pračky a vyberiem niečo mega voňavé a krásne čisté. Hovorím vám :) dlho som už doma :)

A čo vy? Je tu nejaký fanúšik gélových kapsúl? Ktoré odporúčate, že mám ešte skúsiť?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne