štvrtok 8. júla 2021

Letný záchranca

Clinique Anti Blemish Make-up


obal make-upu Clinique Anti-Blemish Solutions

Neviem či je to teraz trend, alebo len ja som sa zmenila ale posledné roky vyhľadávam make-upy. ktoré zjednotia pekne pokožku ale neurobia z nej masku. Kým predtým mi prišlo nemožné nájsť dobre krycí make-up, teraz mi príde nemožné nájsť make-up v ktorom sa nebudem cítiť ako v maske. Veď ste si asi aj samé všimli, že recenzií na make-upy tu nie je toľko ako kedysi. Celkovo sa podľa mňa po materskej dosť zmenil môj prístup ku kozmetike. Menej mi príde určite viac a mám menej času a chuti experimentovať, pretože chcem mať po ruke výrobky, na ktoré sa môžem spoľahnúť a ráno mi ušetria cenný čas. Jedine v čom som neprestala experimentovať sú parfémy :D Ďalšia recenzia jednej mojej novinky čoskoro :) Ale poďme na môj najlepší make-up :)


Clinique Anti-Blemish Solutions make-up

Priznám sa, že make-up som dávala do košíka a z košíka niekoľko mesiacov, pretože 20€ make-up nie je niečo, čo by som si zvyčajne kupovala ale recenzie na Notino ma celkom presvedčili. Podľa popisku a hlavne tých recenzií by to mal byť ľahký make-up, ktorý neupcháva póry (ideálny na leto) ale zároveň pekne drží celý deň. Pôvodne som vyberala z dvoch, ktoré mali celkom podobné popisky ale nakoniec vyhral Clinique Anti-Blemish Solutions make-up. Aj keď som fakt biela trúfla som si na druhý najsvetlejší odtieň (keďže som ho chcela najmä na leto) 02 Ivory. A inak urobila som dobre :) Totiž, aby ste to chápali, jediná časť môjho tela, ktorá sa mi zvyčajne opáli sú ramená a dekolt a keby som mala fakt, že biely make-up vyzeralo by to naozaj zle. Tento mi veľmi pekne sedí takže aj keď som trochu opálená, nevyzerá to vôbec neprirodzene. 

No veď uznajte - pred:

pokožka pred použitím Clinique Anti-Blemish make-upu

Po:

Aký je make-up? Naozaj taký, ako recenzie hovoria. Je úplne ľahučký, stačí ho trošičku a pokožku krásne zjednotí ale paradoxne aj prekryje, čo je treba. Moje nekonečné kruhy pod očami zakryje tak dobre, že nepotrebujem ani korektor. Make-up vydrží aj rúško a pokožka vyzerá pekne od rána do večera. 
Pre mňa je to niečo, čo som presne potrebovala. Produkt ktorý je fakt pekne krycí, ale je nie hutný a neupcháva póry. Ľahko a dobre sa nanáša a ráno mi je veľkým pomocníkom. Vôbec neľutujem ani jedného eura a určite si ho kúpim aj nabudúce. 

A čo vy? Máte nejaký tip na ľahký a dobrý make-up?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne