utorok 5. júla 2022

Letná chuťovka

L´Imperatrice

obal parfému Dolce&Gabbana

Nastala sezóna, ktorú vystihuje opaľovanie, slnko, more, teplo a krásne počasie. A to znamená len jedno -  ak ste to náhodou ešte neurobili, je najvyšší čas na revíziu parfémovej poličky. Mne tento rok robia spoločnosť najmä tri parfémy, ktoré vám postupne ukážem, a ktoré sú extrémne špecifické jednou vecou - všetky som mala na wishliste roky rokúce. Ten dnešný dokonca viac ako desať rokov, čo je fakt veľa aj na mňa.

Možno som ten príbeh niekde spomínala a možno nie, ale keď Dolce&Gabbana launchly v roky 2009 kolekciu Anthology pracovala som ako hosteska a tieto parfémy som zrovna promovala pri spustení. Parfém, ktorý mi voňal najviac bol Dolce&Gabbana L'Imperatrice - ale v tom čase bol najdrahší zo všetkých a z mojich brigádnych peňazí som o ňom mohla akurát tak snívať. Počas rokov sa mi na poličke zo sady vystriedali všetky, ktoré mi voňali ale tá ,,trojka" nie a nie ísť s cenou dole. A hnevalo ma, že kým ostatné som si vedela kúpiť za super cenu tá trojka si proste držala (a drží) cenu. Ale! Ja, ako večný sliedič Notino zliav som ju raz našla v akcii a hneď vkladala do košíka. A tak je to teda jedna z mojich top vychytáviek tohto leta, pretože aj keď na to nevyzerá je to ako namixovaný košík exotického ovocia, ktoré je všetko, len nie prvoplánové. 

letny parfum Dolce&Gabbana

Parfém v sebe obsahuje zložky ako rebarbora, ružové korenie, kiwi, jazmín, melón, pižmo, santalové či citrónové drevo. Je to naozaj letný, citrusový osviežujúci parfém, z ktorého nebolí hlava a vydrží fakt dlho. Ak platí, že v jednoduchosti je krása, tak to obzvlášť patrí pri tomto parféme, pretože musíte uznať, ten flakón je jednoduchý, ale prekrásny. 

flakon parfumu Dolce&Gabbana

Som rada, že som si parfém po rokoch kúpila, naozaj mi robí každé ráno obrovskú radosť a pripomína mi krásne zážitky a spomienky. 

A som zvedavá čo vy, čo máte roky na wishliste a stále sa odhodlávate?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne