piatok 29. septembra 2023

Najlepší úlovok - Delia

 Lacná a fakt dobrá odličovacia voda

Delia Cosmetics odlicovacia voda

Pred pár mesiacmi som došla zo dňa na deň na to, že mi doma došli všetky micelárky. Mala som exploratívnu chvíľku a tak som sa rozhodla, že idem vyskúšať niečo nové. Na Notino som si vyfiltrovala micelárne vody a dala som si ich zoradiť od najlacnejšej. Našlo mi to viacero adeptov a najviac ma zaujala Delia Cosmetics, od ktorej som doma už mala nejaké sérum a set na farbenie obočia. Obe veci boli fakt super a tak som si povedala, že maximálne ma tá micelárka bude štípať a posuniem ju ďalej v nádeji, že niekomu bude sedieť.

Delia Cosmetics ocny odlicovac

Trochu odvážne som si zobrala micelárku rovno so sebou na dovolenku, že ju aspoň rovno vyskúšam (a v domnienke, že bude na hotely fancy kúpeľňa aj pekne odfotím). A čuduj sa svet! Tá micelárka je ale že brutálne ale brutálne dobrá! Presný názov je Micellar Water Hyaluronic Acid a za cenu 2,8€ 500ml podľa mňa reálne neexistuje na trhu nič lepšie. 

Micelárka skvele odličuje make-up (vodeodolný som nemala), pokožku nevysušuje, nedráždi a hlavne, čo je hlavné, odlíči výborne aj riasenku a gél na obočie. Na to, že je to micelárka a nie je to žiadny dvojfázový odličovač odličuje naozaj vynikajúce a rýchlo. 

Za tú cenu to bola asi najlepšia kúpa tohto roku a určite vyskúšam aj ďalšie verzie, ktoré majú na Notino. Takže riskovať sa niekedy oplatí a toto bol jednoznačne risk - zisk :)

A čo vy? Na akú vec, ktorá fakt stála za to, ste v poslednej dobe natrafili? 




1 komentár:

  1. Dobrý deň, volám sa Claudia Klein, som finančný úradník, poskytujem pôžičky a iné finančné služby a zastupujem Spotcap Global Financial Services.

    Spotcap Global Financial services je komplexná a dôveryhodná úverová spoločnosť a ponúkame všetky druhy úverových služieb, ako napr. Osobná pôžička, podnikateľská pôžička, hypotekárny úver a mnoho ďalších. Ak súrne potrebujete akékoľvek úverové služby, poradím vám, aby ste sa obrátili na moju firmu prostredníctvom | spotcapglobalservices@gmail.com | alebo pošlite textovú správu na WhatsApp cez: +31642117819 | a mať pôžičku na svojom účte do 24 hodín, pretože poskytujeme vynikajúce úverové služby po celom svete.

    Ponúkame dlhodobé aj krátkodobé pôžičky, zabezpečené aj nezabezpečené pôžičky a taktiež si môžete požičať až 15 miliónov eur za úrokovú sadzbu 3% ročne s dobou splácania od 1 do 30 rokov. Moja spoločnosť vám pomôže dosiahnuť rôzne ciele pomocou širokej škály úverových produktov.

    Uznávam skutočnosť, že získanie legitímnej pôžičky bolo vždy obrovským problémom Pre jednotlivcov, ktorí majú finančný problém a potrebujú ho vyriešiť, je pre mnohých ľudí také ťažké získať kapitálový úver od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií. vysoká úroková sadzba, nedostatočné zabezpečenie, pomer dlhu k príjmu, nízke kreditné skóre alebo akékoľvek iné dôvody

    Už žiadne čakacie doby alebo stresujúce návštevy bánk. Naša služba je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni – môžete získať úver a dokončiť svoje transakcie kedykoľvek a kdekoľvek to potrebujete

    Poskytujeme 24-hodinové pôžičkové služby svetovej triedy. Pre otázky / otázky? - Poslať e-mail na | spotcapglobalservices@gmail.com | alebo pošlite textovú správu na WhatsApp cez: +31642117819 | & Okamžite dostanete odpoveď

    Vaša rodina, priatelia a kolegovia nemusia vedieť, že máte málo peňazí, jednoducho nám napíšte a dostanete pôžičku.

    Vaša finančná sloboda je vo vašich rukách!!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne