sobota 23. septembra 2023

Tenkrát poprvé - Olaplex

 Olaplex




Olaplex ma lákal hádam dlhšie ako Chanel 5 :) Chanel 5 ma doma prešiel po prvom mesiaci :D a tak som nechcela tak dopadnúť aj s Olaplexom a preto som reálne roky roky roky váhala s tým, či sa oplatí alebo nie. Niekorí kaderníci na neho nedajú dopustiť, iný hovoria, že je to škoda peňazí, ale zároveň vám potom odporučia, niečo, čo predávajú u seba v salóne, tak je tá dôveryhodnosť vždy tak na 50%. 

Každopádne vec sa má tak - ak ste si niekedy dávali sťahovať farbu a chceli ste mať blond bez žltých odleskov viete, že to dá kvalite vašich vlasov extrémne zobrať. Odfarbovanie, domáce tónovanie, aby farba nezžltla sa rovná vlasy ako slama. A preto sa u mňa otázka Olaplexu dostala na prvé miesto a povedala som si, že teda vyskúšam, či stojí alebo nestojí za to.



Mala som obrovské šťastie, že na https://www.parfemy-elnino.sk/ mali akcie, takže Olaplex popravde nebol ani otázkou nejakého luxusu - cenovo sa pohyboval ako Matrix. 

Vybrala som si dva výrobky - Olaplex Blond Enhancer a Olaplex Intensive Bond Building Treatment. 

Začnem kúrou, pretože tá je podľa mňa využiteľná aj pre baby, čo majú tmavé vlasy. Poviem pravdu, že sa mi nechcelo kupovať všetky výrobky, ktoré na seba nadväzujú a na túto kúru som videla samé super recenzie. Olaplex Intensive Bond Building Treatment je vlastne kúra v spreji, ktorú použijete na vlhké alebo suché vlasy pred umývaním vlasov. Necháte ju desať minút pôsobiť a potom umyjete vlasy vašou klasickou starostlivosťou. Odporúča sa samozrejme použiť Olaplex výrobky, ale pravda je taká, že sa nič nestane aj keď tak neurobíte. Odporúčam kúru nanášať v sprche, pretože rozptyl je skôr vodnatý ako sprejový, preto, ak to budete robiť niekde inde, bude vám produkt kvapkať na zem. 
Ja som s kúrou neskutočne spokojná - a dokonca moje suché vlasy pochválila aj moja mamina, ktorá je ultimátne najväčší kritik mojich vlasov :) nevediac o tom, že som si dávala Olaplex mi pochválila vlasy a povedala, že vyzerajú krásne lesklo a zdravo.

Vlasy po použití kúry


Druhý výrobok Olaplex Blond Enhancer, som mala v hľadáčiku už veľmi dlho. Brala som ho ako ideálny produkt medzi Fanolou - ktorá je až príliš silná a Matrixom, ktorý je príliš slabý ale zároveň som mala očakávania, že produkt vlasy nevysuší ale dodá im výživu a tonizáciu. A ha! Mala som pravdu! Vediac o tom, aký je to skvelý výrobok, by som si ho kúpila hneď potom, ako som si vlasy odfarbila. Vlasy nechytajú fialový odtieň, tonizácia je krásna do platinova a vlasy sú lesklé a zdravé a nie vysušené. 


Šampón má inak veľmi príjemnú konzistenciu a veľmi dobre sa nanáša a používa. Má aj príjemnú vôňu! Aby ste to videli aj vo vlasoch - tá fialová nie je taká výrazná po nanesení ako na Fanole a na blond farbe vytvára šedý efekt.


Po umytí


Ak máte blond vlasy určite odporúčam investovať do kvalitnej vlasovej starostlivosti, pretože farbený vlas to jednoducho neskutočne potrebuje. Na Elnino nájdete vždy niečo v akcii a aj teraz, keď som písala tento článok som našla hneď niekoľko Olaplexov za bezkonkurenčné ceny!

A čo vy? Ste fanúšikmi Olaplexu?





0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne