Bourjois Bio Detox




Bourjois patri medzi moje oblubene znacky, ci uz kvoli kvalite ich kozmetiky, cene, peknemu baleniu alebo podla mna vychytavok, ktore davaju dost casto na trh.
Prednedavnom uviedli na trh novy make-up z nazvom Bio detox, ktory obsahuje 98,8 prirodnych zloziek, jednou z nich su aj prirodne chlorofyli, ktore zabranuju znecisteniu.
Sama som tento make-up neskusala ale pozerala som si par review na internete a v skratke ho uzivatelky opisali asi takto:
-neparfumovany ale zevraj vonia po jablckach :)
-slabsia krycia schopnost
-obsahuje puder, ktory zmatni nedokonalosti
- vydrzi na pokozke skvele aj cez 12hodin
-a rozziaruje krasne plet
-jednoduche nanasanie
-cena sa pohybuje vo Fann okolo 12eur

Tak co poviete, vyskusali by ste ho?
Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
Ceady
AUTHOR
8. novembra 2010, 20:33 delete

to heh vyznělo jako povzdech nad mou tupostí :D

Reply
avatar
Besla
AUTHOR
8. novembra 2010, 20:35 delete

Jaká nastylovaná? :D Takhle chodím normálně a pracuji s lidmi, takže tak :) Jinak vítám další DM kartářku ;)

Reply
avatar
crazy pig
AUTHOR
8. novembra 2010, 20:56 delete

vypadá skvěle, třeba ho někdy vyzkouším :)
a děkuju moc za komentář! <3

Reply
avatar
8. novembra 2010, 20:59 delete

Ceady: niee ja som sa len pousmialaa:)

Reply
avatar
Teres
AUTHOR
8. novembra 2010, 21:15 delete

mě po stínem bourjois stínech pálily oči.. po tom už jsem nic nezkoušela.. ale tak třeba jsou ostatní výrobky lepší :)

Reply
avatar
evie
AUTHOR
8. novembra 2010, 22:32 delete

kozmetika bourjous ma moc nepresvedcila o svojich kvalitach, takze sa jej nevyhybam,ale ju moc nevyhladavam..

Reply
avatar
la duquesa
AUTHOR
9. novembra 2010, 10:27 delete

ja mam snad len ceruzku na oci od bourjous a som s nou velmi spokojna..:D
http://vidabellafashion.blogspot.com/

Reply
avatar
Lena
AUTHOR
9. novembra 2010, 11:16 delete

Já mám od Bourjous řasenku, lesk na rty a růž. Nejvíce jsem spokojená s leskem. Je 4D a rty vypadají jak z reklamy. Ten mohu doporučit 100 procentně! :) a děkuji za komentář

Reply
avatar
ItalianBeauty
AUTHOR
9. novembra 2010, 12:38 delete

ja som skúšala nejaký make-up, ale neviem ktorý, ale bol super, krycia schopnosť úplne skvelá a bol voňavý, mňam :D

Reply
avatar
Mondelka
AUTHOR
9. novembra 2010, 15:14 delete

Bourjois mám neskutočne rada (najmä ceruzky na oči), a tento make up - skúšala som tester, znal sa mi celkom dobrý .. ale ako si písala aj v článku, dosť málo kryl ..
ďakujem za komentár :)

Reply
avatar
gabbi
AUTHOR
9. novembra 2010, 17:46 delete

Já už jsem o něm uvažovala, dost mě láká :). Ale momentálně mám ještě jeden make-up do zásoby, takže možná až ho dopoužívám :D

Reply
avatar
daniell
AUTHOR
9. novembra 2010, 18:01 delete

Bourjois mám docela ráda :)
tenhle jsem zatim nikdy neviděla, možná časem vyzkouším

Reply
avatar
Mirabelle
AUTHOR
9. novembra 2010, 22:15 delete

pár věci od nich mám, ale tohle jsem zatím neviděla, ale šla bych do toho :) vypadá to zajímavě

Reply
avatar
Julia
AUTHOR
10. novembra 2010, 10:56 delete

mam moc rada bourjouas a sla bych do toho!

Reply
avatar
Joll
AUTHOR
10. novembra 2010, 15:51 delete

určitě, tuhle značku fakt můžu! díky za tenhle post, mrknu po něm :)

http://jollburrfashion.blogspot.com/

Reply
avatar
11. novembra 2010, 19:59 delete

Dakujem vsetkym za krasne komentare, ak ho nahodou niekto vyskusa dajte mi vediet nech sa info siria dalej:)

Reply
avatar
Simona Fora
AUTHOR
12. novembra 2010, 19:21 delete

Ja mám šiba pirálu tejto značky, no kamarátka používala make-upy len Bourjois, takže určite by som vyskúšala. Prednedávnom som si kúpila Vichy, s ktorým som veľmi spokojná. Možno pri budúcej kúpe budem uvažovať aj nad týmto! Vyzerá fajn :)

Reply
avatar