Oriflame Mirage





Musim povedat, ze aj ked Oriflame nie je typicka vonavkova znacka aj tam sa sem tam najde nieco co vazne stoji za to.
Naposledy to bola vonavka s nazvom Mirage. Jej vona je idealna na zimu pretoze je trochu silnejsia a aj tazsia. Obsahuje cinske olivy:)moje oblubene ruze a vetiver. Podla mna vonia nadherne a strasne specificky a velmi dlho vydrzi.
Ak ste ju este nevonali urcite to odporucam urobit:)Jej cena je striedava ako vsetko v oriflame, ale ja som ju kupila za 12eur/50ml
Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
Bezega
AUTHOR
22. novembra 2010, 19:27 delete

:) hmm, zajímavé, asi o ní popřemýšlím.

Reply
avatar
Foly D. Sante
AUTHOR
22. novembra 2010, 20:22 delete

ja moc voňavkám z oriflamu neverím...

Reply
avatar
Simona Fora
AUTHOR
22. novembra 2010, 20:36 delete

Dnes som ju akurát mala možnosť ovoňať... síce len v katalógu. Mne veľmi nesadla, ale tak "naživo" môže byť lepšia a samozrejme inak vôňa ukáže aj po vyprchaní:) Ja mám z oriflamu Enigmu a s tou som veeľmi spokojná (a aj v okolí dostávam na ňu pozitívne ohlasy:)

Reply
avatar
23. novembra 2010, 8:44 delete

Foly - comu na nich neveris? treba vyskusat:)

Simona Fora- inak Enigmu mam aj ja, a naozaj krasne vonia:)

Reply
avatar
23. novembra 2010, 15:57 delete

děkuju moc:)
parfém vypadá zajímavě..
Natie

Reply
avatar
Týnuše
AUTHOR
24. novembra 2010, 21:03 delete

Já bych parfémům z Oriflamu věřila, když je to značka který se specializuje převážně na parfémy:) líbí se mi ty první dva obrázky, maj na to pěknou reklamu

Reply
avatar
Juliette
AUTHOR
27. novembra 2010, 20:55 delete

tato vona je super aj som ju chcela no uz ich mam tolko ze by bol mix na obleceni..a vo vzduchu!super volba

Reply
avatar
Nadia
AUTHOR
2. decembra 2010, 18:46 delete

Moc hezka barva, me se moc libi svetle barvy na nehtech :)

Flakonek vune a reklamni fotografie jsou nadherne :)

Reply
avatar