Nail Art :)















Viem, ze to nie je nic nove a pravdepodobne 99% z Vas to pozna ale pre to jedno percento to bude urcite uzasna vecicka.
Myslim si, ze znacka Essence ponuka mnozstvo doplnkovych kozmetickych vyrobkov, ktore su vazne skvele. Medzi ne patri napriklad aj sada Nail Art Stampy set. Je to sada pomocou ktorej si vytvorite vselijake vzory a kreacie na Vasich nechtikoch. Sada obsahuje peciatkovac, 1plato vzorov, a skrabku. Vzory sa daju dokupit, ja som dostala jedno nahradne resp. doplnkove plato a v buducnosti uvidim ci si dokupim dalsie.
Princip je jednoduchy:
1, vyberiete si vzor
2, prelakujete vzor lakom na nechty
3, zoskrabete prebytocny lak skrabkou
4, peciatkovac prilozite na vzor a jemne zatlacite
5, peciatkovac prilozite na nechtik a jemne pritlacite
Voila!

Ja by som doplnika este 6.bod a to prelakujte si nechtiky bezfarebnym lakom, istota je gulomet :)
Snazila som sa Vam postup zdokumentovat, dufam ze Vam to pomoze :)
A cena sada +- 3,5 eura, nahradne plato +- 1,9 eura
Previous
Next Post »

26 komentárov

Pre písanie komentárov
Simonka
AUTHOR
4. januára 2011, 12:38 delete

krásne nálepky na nechty ;)

Reply
avatar
4. januára 2011, 12:57 delete

Nie nie nalepky, to si robis sama:)

Reply
avatar
Veju
AUTHOR
4. januára 2011, 13:06 delete

Asi si skočím do Rossmanna, dostala jsem chuť na vzorovaný nehtíky :).

Reply
avatar
Marcela
AUTHOR
4. januára 2011, 13:09 delete

Jeeej, sranda. Ako fakt respekt, lebo ja som take nemehlo na nechty, ze som rada ked si ich dolakujem bez toho, aby som si uz nalakovane nechty znicila...

xx
M.
Times Like Mine

Reply
avatar
4. januára 2011, 13:11 delete

Marcela - toto by si urcite zvladla lavou zadnou:)

Reply
avatar
Juliette
AUTHOR
4. januára 2011, 13:32 delete

fiha to je zaujimave uz iba kvoli tomu ritualy si to asi kupim :P


www.juliettefashion.blogspot.com

Reply
avatar
Janka
AUTHOR
4. januára 2011, 13:55 delete

aah keby som ja mala trpezlivost na taketo serepeticky... ale pekne to je :)

Reply
avatar
Veruška
AUTHOR
4. januára 2011, 14:10 delete

ja nad takouto technikou zdobenia nechtov uvazujem uz dlhsie a ked uz to konecne zavitalo aj do Essence, zakupim si to :)
len dufam ze to v nasej drogerke aj bude ;)
mysunnybubble.blogspot.com

Reply
avatar
Veronica
AUTHOR
4. januára 2011, 15:08 delete

to není můj šálek kávy..:)

Reply
avatar
Julia
AUTHOR
4. januára 2011, 15:24 delete

me tohle nejak nejde , nevim co delam spatne :))

Reply
avatar
Terez
AUTHOR
4. januára 2011, 17:02 delete

je super,hledala sem kde to mají,díky :)

Reply
avatar
Teresa
AUTHOR
4. januára 2011, 17:10 delete

Tuhle sadu mám doma, super věc akorát bych si na to mohla koupit ten speciální černý lak, protože normální nechytne do černa, ale do šeda:(
Jinak essence má opravdu super vychytávky!!:)

Reply
avatar
evie
AUTHOR
4. januára 2011, 17:15 delete

prosim ta to si kupovala na SR, lebo ja som to chcela, len nikde to nemali tak som to vyriesila tak, ze som si to objednala cez internet. V Essenci som to zatial nevidela a to som bola natesena, ze tato znacka dosla do DM.

Reply
avatar
klaudii
AUTHOR
4. januára 2011, 17:41 delete

Jé... tu sadu si musím pořídit!

Reply
avatar
Mondelka
AUTHOR
4. januára 2011, 20:07 delete

mne sa to stále kadejako lepí, ale vidím, že tebe sa to podarilo! .)

Reply
avatar
4. januára 2011, 20:27 delete

V prvom rade dakujem za krasne komentare, velmi velmi ma tesia!!

evie - ano kupovala som to v SR, konkretne v BA v Tesco/MY na Kamennom nam. ale videla som to aj v DM napr. v Auparku.

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
4. januára 2011, 20:31 delete

nevedela som, ze uz to ma aj essence

Reply
avatar
Bee
AUTHOR
5. januára 2011, 16:13 delete

to je super! :)

Reply
avatar
Foly D. Sante
AUTHOR
5. januára 2011, 16:37 delete

aj ja sa už nailartujem..super vecička

Reply
avatar
Teres
AUTHOR
5. januára 2011, 19:34 delete

ta cena není ták hrozná jak jsem čekala :)

Reply
avatar
5. januára 2011, 20:30 delete

Dakujem vsetkym za uzasne krasne komentare, som rada ze sa Vam prispevok pacil !

Reply
avatar
M.
AUTHOR
6. januára 2011, 8:38 delete

vypadá to dobre :)

Reply
avatar
Ali.Oli
AUTHOR
6. januára 2011, 9:22 delete

Vypadá to opravdu dobře, akorát bych se taky trochu bála, že si zničím už třeba tak pracně nalakované nehty... a akorát se naštvu a celé to odlakuju.. :)

Reply
avatar
6. januára 2011, 14:12 delete

Ali.Oli inak mne sa toto stalo 1x ked som si ich robila uplne som si donicila povodne nalakovane nechty uplne som sa nahnevala, potom som sa ukludnila a islo to:))

Reply
avatar
- Angel -
AUTHOR
31. januára 2011, 16:51 delete

no ta sada vypadá moc pěkně :) a já jí u nás v Rossmanu prostě nevidím :D asi jsem slepá :-//

Reply
avatar