pondelok 28. februára 2011

Look out

Musim sa priznat, ze kupa tejto riasenky bola jednym z mojich experimentov, ktory oznacujem za vydareny:) Prekvapila ma jej pomerne nizka cena, ja som ju kupila za 5,6 eura co je na Astor podla mna velmi dobre. Odporucila by som ju vsak pre tie baby, ktore uz maju z malovanim ake tie skusenosti lebo prve tyzdne, kym sa vytvori lepsia konzsitencia tej naplne sa musite pohrat s malovanim, pretoze je celkom riedka. Vynikajuca je cca.po dvoch tyzdnoch pouzivanie to uz to ide ako malina. Vydrzi pomerne menej, resp. mne nevyschla ale proste sa minuly cca. za mesiac a pol. Ale ak ju zozeniete za takuto cenu je to naozaj dobra kupa:)



Mali ste ju uz?

21 komentárov:

  1. Super tip, mrknu se :-)
    Zucastni se TOPSHOP GIVEAWAY na mem blogu:
    http://extravaganzzzzzzza.blogspot.com/2011/02/topshop-giveaway.html
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mne sa zdá, že muá dosť hrubú kefku, ja také nemám rada, lebo mám krátke mihalnice. Ale som nevedela, že také lacné špirály astor predáva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Foly - no ona je hlavne hrebienkova ale myslim, ze na kratke mihalnice to nebude nic moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to sa mi este nikdy nestalo, ze by som minula spiralu :D vzdy vyschne alebo nieco :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mas uzasny blog!
    du se kouknout na všechno cos otestovala:D to je supeer
    tipy a rady..
    to se me libii,)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš super blog,kosmetický vychytávky mám ráda,už tě sleduji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kedže mi už dochádza riasenka tak ti moc dakujem za typ...mám čo to skúsenosti s riedkymi riasenkami,takže by to nemal byť probléém:)robí velké mihalnice??:P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem věrná řasenkám od Avonu nebo Oriflame =).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dakujem vsetkym za krasne komentare ani si neviete predstavit ako velmi ma tesia!

    Kik_xxx - podla mna ano:) A ak mas skusenosti s riedkymi tak nebude problem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. takže nic pro mě=) na papír mi malování nikdy nešlo, natož se pokoušet o umělecké dílo na sobě..ehm=) navíc mám dost citlivé oči, vydržím max. 5 hodin, pak se musím odlíčit, protože už je neudržím otevřené..=( a koukám, kolik jsi už toho otestovala, fíha=)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Iva - to vazne? 5hodin? Chuda:( to musit byt neprijemne nie len kvoli tomu obmedzeniu co sa tyka licenia ale celkovo.. A skusala si uz aj nejake specialne spiraly?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. od Astor mám jen 2 skvělé lesky na rty, které mám ráda :) měla jsem i řasenku, ale moc mi nevyhovovala, lepila mi řasy a to nesnáším. nejraději mám million lashes od l´oreal, která už mi vyschla a dělá mi na řasách žmolky, které opadávají, takže potřebuju akutně novou. ráda bych zkusila i jinou, ale nerada bych sáhla vedle a vyhodila zbytečně peníze když mám jistotu v té od l´oreal... dilema :D
    jinak jsem ráda, že se ti článeček líbil. byl dost dlouhý obdivuju, když si někdo přečte můj dlouhý článek celý.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Blackberry ak sa bojis riskovat Loreal je vzdy istota:)
    A tvoje clanky su skvele, takze niet sa co divit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Musim ju vyskusat. Ja sice nedam na moju YSL, ale ta mi je dlhodobo pridraha. Ale aj tak, ak budes maz moznost, vyskusaj ju tiez!!
    Dakujem za ten krasny komentar zlato:) fakt ma potesil. Ja uz by som mala ist do hajan, ale akosi mam fakt cestovnu horucku :)

    Inak, my sme s priatelom teraz tiez nieco cez 6 rokov. Tak pocitaj, ze sa ta coskoro opyta ;-) Potom budeme tvoje svadobne starosti citat!! Tesiiim!

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tuto jsem ještě neměla, já používám od Avonu s takovým více huňatým štetečkem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vypadá to zajímavě :-)) S Astorem nemám moc dobré zkušenosti :-( Celkově mi od něj výrobky moc nevyhovují, tak uvidím, jestli tuto řasenku také zkusím :-)

    Super článek

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vidim ji prvne, ted jsem akorat slysela chvalu na tu rasenku, co propaguje eva longoria, potrebuju nakou hodne vyraznou

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne