pondelok 21. februára 2011

Vyrobok roka:))







Mozno ste si to uz vsimli v mojich viacerych clankoch ale na vyrobky na vlasky mam urcitu pasiu. Bude to aj tym, ze ich mam dlhe a asi si postupne uvedomujem, ze geneticky nie dokonale a preto je im treba pomahat tym co trh ponuka:) Pred nedavnom som presla razantnou vlaskovou zmenou dala som si vlasky stmavit do toho mi kadernicka vyskusala ,,najnovsi melirovaci hit" a dala som si ofinu. Musim povedat, ze som sa ofiny bala pre narocnejsiu upravu ale som snou velmi spokojna.
Viem, vsak ze i ked tieto veci vlaskom velmi pomohli su na koncoch suche stale aj ked volnym okom to vidiet nie je. Uz roky pocuvam z kazdej strany samu chvali na vyrobok od Avonu dry ends serum a pride mi to, ze je to nieco ako vajicko z Oriflamu. Kedze cena nie je nijako extra vysoka a vyrobok ma olejovitu konzistenciu tj vydrzi dlho rozhodla som sa ho kupit.
A od terat Vam hovorim ze odteraz bude aj u mna doma stale:)
1, Ma sice len 30ml ale staci ho naozaj maaalililinko, resp. jedno zatlacenie pumpickou a rozostriet jemne v rukach a naniest na konce
2, uuuuzasne Vam prevonia vlasky, naozaj krasne vonia
3, v okamziku sa strati ta ,,suchost" vlasov ale! na druhu stranu vlasky nezamasti ale prezivi, vlasky olej vsiaknu
4, vlasky su lesklejsie, ci na omak alebo pohlad
5, cena v akcii +- 4eura

Takze vyrobok od Avonu Dry ends serum pre tych co nemaju naozaj odporucam!

A co vy? Pouzivate nejaky vyrobky na suche konceky?

26 komentárov:

  1. takh tenhle výrobe používám už třetím rokem a nemůžu si ho vynachválit. Oprvadu stačí jen malé množství a už je to znát. Vřele doporučuju ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam suche od farbenia takze musim sa pozret na to!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mamina ho objednala..tiež ich mám už dosť dlhé,tak že skúsime.Už sa teším,keď ho dostanem do rúk! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tak, súhlasím s článkom. Tento výrobok je klasa, neviem ako by som bez neho prežila ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak som rada, ze nie som jedine kto ho ma tak rad:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jj na suche ponceky pouzivam tiez rozne sera... loreal professional a obyc loreal, plus teraz nieco z dm, tony&guy som mala... na suche konceky nutnost

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oooh, to potrebujem! Nieco podobne uz pouzivam... Len nepoznam nikoho kto robi Oriflame :( My to tu tusim ani nemame??? No musim povedat sestre, nech zozenie!

    Ten den sprievodcov znie zaujimavo! Tiez by som isla. Kazdopadne ti prajem krasny tyzden! :)

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aha, ok. je to avon, nie oriflame. citaj, maca, citaj! tak to je dobre, to sestra robi, dam jej objednat :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marcela - :DD vidis este, ze si si to potom precitala poriadne bola by si ukratena o zdrave konceky:) A aj tebe krasny tyzden:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mala som toto isté, no obal taký istý len namiesto zelenej bola oranžová, nejaké sérum proti krepovitosti .... s tým som nebola absolutne spokojná, pokazená pumpička takže si vieš prestaviť že to tieklo všade naokolo ak som to aj nepoužívala. a nejako to nepomohlo no .. toto vyskúšam, pretože za moje konce by som mala dostať "pár facek" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. kedže mám tiež dlhé vlasy, tak by som to mohla vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já používám tekuté krystaly a do délek Orofluido :) Tohle jsem ještě nezkoušela..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som si kupovala teraz niečo od avonu,na suché vlasy,ale nie toto. Zatiaľ to mám asi len týždeň, ale sú trošku jemnejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja si vtieram do vlasov mandľový olej alebo olej swedish spa od oriflame

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak toto určite vyskúšam, keď to všetci tak ospevujú :)
    inak teraz som dala článok na môj blog o prípravkoch na vlasy, ktoré používam ja tak budem rada ak kukneš, poprípade odporučíš niečo nové :))

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dakujem vsetkym a krasne komentare a za rady, ktore ste mi tu nechali urcite ich vyskusam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vyzkouším, poněvadž moje vlásky nevypadají tak krásně, jak bych chtěla! =)
    Děkuji za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jůů, něco podobného mi přinesl Ježíšek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tyhle tve tipy jsou skvele, ja pouzivam tekute modre krystaly od black a jsem spokojena

    OdpovedaťOdstrániť
  20. super, vyskúšam!:) zbožnujem tvoje recenzie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. podla mňa je to to najlepšie, čo v avone majú! je to neskotočná vecička zachraňujúca život/vlasy .)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. wow, vyzera to dobre, lebo teda moje konceky = katastrofa! pokial nie som teda cerstvo ostrihana, tak vyzeraju hrozne. skoda ze je mama oriflame lady. takze k avonu sa moc nedostanem...

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Taky mohu doporučit! BTW: Máš fakt pěkný blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. no tak toto je vazne uzasne serum.Mala som ho sice iba raz, pretoze nepoznam moc ludi, co objednavaju Avon a navyse rada striedam veci, ale pamatam si, ze nadherne vonalo :)momentalne pouzivam na suche konceky serum od L´Occitane...ma to v sebe nejakych 5 bylin a vlasy mi po nom vonaju dva dni ako levandula :) ale aj tak mam pocit, ze najucinnejsim serom na poskodene konce su noznice :/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Diky za tip, ten musím určitě vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne