Najlepsia Ilova maska!





Prednedavnom som so v Avone objednala Ilovu masku z rady Clear skin, a hned som sa tesila ako ju vyskusam. Ilove masky mam velmi rada hlavne v lete ked mam plet trochu mastnejsiu a preto som bola zvedava na jej ucinok. Maska ma vybornu konzistenciu uzasne lahko sa rozotiera a ma prijemnu velmi slabulinku vonu.Odfotila som Vam ju na tvari, aby ste videli, ze aj natreti uplne tenulinkej vrstvy uzasne tvar vyplni. Jej ucinky pocitite uz po dvoch minutach ked Vam zacne stahovat plet a na tvari uz uvidite Vase pory. Masku majte na tvari vsak naozaj len 5 minut!!!!Nepresahujte cas!! Potom by mohla Vasu plet uz presusit, co by nebolo dobre! Umyva sa naozaj velmi lahko a Vasa plet je potom naozaj vypnutejsia, zbavena mazu a necistot.
Jej cena je +- 4eura a podla mna je naozaj uzasna!! Vrelo odporucam!
Previous
Next Post »

23 komentárov

Pre písanie komentárov
Veronique
AUTHOR
2. mája 2011, 11:16 delete

Pro jakou pleť je ta maska určená? Mám smíšenou pleť, ale zároveň i trochu citlivou... Jinak já používám od avonu slupovací masku s bílým čajem (teda myslím, že je s bílým čajem) a jsem s ní spokojená.

Reply
avatar
2. mája 2011, 11:23 delete

Veronique - kedze je na odstranenie porov a mastnoty predpokladam na zmiesanu, ale ja osobne mam citlivu a nic mi neurobila, je skvela, len naozaj treba dodrzat tych 5 minut.. A vidis na porovnanie ja uz mam nachystany clanok prave o tej s bielym cajom a tu ja nemozem pouzivat je na mna strasne silna, boli ma zlupovanie, a som po nej cela cervena:)

Reply
avatar
Talka
AUTHOR
2. mája 2011, 11:44 delete

Já zase nedám dopustit na masku Avocado & Oatmeal od Freeman a samozřejmě na klasiku Queen Helene - Mint Julep a English Clay - všechny jílové, protož jsou nejlepší=)

Reply
avatar
Eva.
AUTHOR
2. mája 2011, 12:29 delete

juu tak to musim vyskoušet :D jak voní?

xxEvaa

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
2. mája 2011, 12:52 delete

Ooou tak tuto urcite vyskusam..cena je skvela! Diki za typ :-)

Reply
avatar
2. mája 2011, 12:52 delete

Talka - dakujem za rady urcite sa po nich pozriem:)

Eva. len tak jemne prijemne, nic specificke :)

Reply
avatar
Smiley Kik
AUTHOR
2. mája 2011, 13:35 delete

paráda!!už dlho som si niečo z tejto rady chcela obiednať,len som nevedela či to naozaj funguje:)...kedže ja mám tvár naozaj mastnú a póry tiež mám,tak pre mňa je maska doslova nutnosť,len som nenarazila na tú vhodnú...dakujem a určite vyskúšam!!;)

Reply
avatar
Káesko:
AUTHOR
2. mája 2011, 15:13 delete

Díky za tip. S maskami nemám žádné zkušenosti... =)

Reply
avatar
Cherry Stella
AUTHOR
2. mája 2011, 15:36 delete

velmi dakujem za komentar :)

maska vyzera zaujimavo, len Avon nejak nemusim. asi mam len predsudky, haha.

Reply
avatar
Simuša
AUTHOR
2. mája 2011, 16:06 delete

úúha :) Tak keď je naozaj taká dobrá tak potom skúsim! :) A ak ti ja môžem odporučiť masku z Oriflamu Essentials Face mask with cotton seed oil & vitamin E, je pre všetky typy pleti a vyzerá ako vzorka, sú dve vedľa seba spojené a keď sú v zľave stojí 1€. Je veľmi dobrá! Veľmi :)

Reply
avatar
Simona Fora
AUTHOR
2. mája 2011, 16:27 delete

teraz si mi pripomenula, ako sme si raz na dovolenke s kamarátkou na opálenú tvár dali ílovú masku a štípalo to ako sviňa:D ale to je na inú debatku, ílové su super, určite vyskušam ;)

Reply
avatar
Zuss
AUTHOR
2. mája 2011, 16:27 delete

já používám masky hlavně z H&M! :) ale dík za tip:)

Reply
avatar
Tamara
AUTHOR
2. mája 2011, 16:56 delete

musim ju pozrieť, ja použivam masku z avonu akurat..

Reply
avatar
Dendula
AUTHOR
2. mája 2011, 18:24 delete

aj ja užívam avonovské masky, avšak z rady Planet spa, sú úžasné... všetky :)

Reply
avatar
Vera*
AUTHOR
2. mája 2011, 21:43 delete

juu musim vyskusat teda:)inak skvelu pilingovu masku z modrej kukurice ma body shop tu mam teraz ja a odporucam ta aj vyhladzuje

Reply
avatar
Mora e Bionda
AUTHOR
2. mája 2011, 21:43 delete

Tyhlety "jilove" masky jsou podle me uplne NEJ!

Reply
avatar
Susie
AUTHOR
2. mája 2011, 22:24 delete

Poznám ! :) je fakt dobrá :)

Reply
avatar
gabbi
AUTHOR
2. mája 2011, 23:13 delete

Podle toho, co píšeš, musí být vážně skvělá :). Ráda ji někdy vyzkouším

Reply
avatar
TeengirlK
AUTHOR
3. mája 2011, 17:30 delete

Tuhle masku neznám, ale taky by se mi nějaká hodila :)

Reply
avatar
PookeBoop♥
AUTHOR
3. mája 2011, 23:24 delete

aaa, mam strasne rada ruzny masky a podobny placani veci na plet!.D))

Reply
avatar
Terez_S
AUTHOR
4. mája 2011, 17:57 delete

Pokud o těch gelovkách uvažuješ a láká tě to tak to stojí za to zkusit : )
Sice pokud se pak rozhodneš, že bys raději své budou chvilku oslabené, ale pak už bez problémů : )
Kdybys měla nějaké dotazy tak ráda zodpovím : )

http://younails.blogspot.com/

Reply
avatar
natalie*
AUTHOR
5. mája 2011, 16:54 delete

Takovou mám taky, akorát jiný typ (tu modrou, proti černým tečkám tuším) a nemůžu si ji vynachválit, je fakt super! :-).

Reply
avatar