Poslednykrat S-he ! (stare balenie:)














































Kedze som si vsimla, ze este nie vo vsetkych drogeriach vymenili stojani S-he za nove rozhodla som sa sem dat poslednykrat daco zo starej kozmetiky.
Su to dva laky, oba velmi aktualne letne, jeden je koralovy a druhy taky zlto - zeleny :) Na zaver by som len dodala, ze ak sa Vam zapacil nahodou ten zlto - zeleny :) Takuto farbu docielite az po 5!!! vrstve:) Dovtedy je celkom nevyrazny!

A co Vy? Ake su Vase farby na leto? Pacia sa Vam tieto dva?

Previous
Next Post »

21 komentárov

Pre písanie komentárov
luC
AUTHOR
25. mája 2011, 11:02 delete

áno sú rásne :) s-he mám aj ja teraz žltý :)

Reply
avatar
25. mája 2011, 11:03 delete

luC - dakujem:) to mame teraz rovnaky:)

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
25. mája 2011, 11:54 delete

páčia!.. snazim sa nalakovat si nechty modrou, ruzovou...tyrkysovou..ale po chvily ju odlakujem a dam bud cierny alebo vinovy.. tieto dve farby ma nie a nie omrzet!! :-)

(prebieha giveaway)

Reply
avatar
Foly D. Sante
AUTHOR
25. mája 2011, 12:27 delete

ten druhý mám akurát na nechtoch a super je!

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
25. mája 2011, 13:53 delete

Já používám na nehty na rukou většinou jen bělící péči. Na nohy pak většinou barvy do červena. Ta korálová barvička je super. ;)

Reply
avatar
lučiak
AUTHOR
25. mája 2011, 15:09 delete

paci sa mi ten koralovy...pred par dnami som si kupila jeden, v DM maju teraz pri pokladniach take stojany s lakmi znacky....ehm, nespomeniem si :( Nejaka novinka, aj celkom nestandardne farby.

btw pozyvam teba aj vsetkych na moju Clinique giveaway!
www.viacstylu.blogspot.com

Reply
avatar
Carol D.
AUTHOR
25. mája 2011, 16:23 delete

Ten korálový je skvělý.. :)

Reply
avatar
Jane
AUTHOR
25. mája 2011, 17:25 delete

Ty barvy jsou skvělé, ale 5 vrstev bych asi nedala. Nemám na to trpělivost.

Reply
avatar
Carolinné
AUTHOR
25. mája 2011, 19:17 delete

S-he mám moc ráda, laky jsou skvělé ale vadí mi (mám takovou zkušenost) že se musí dát hodně vrstev, aby byl lak trochu výrazdný! :/ Ale jinak je mám ráda, ale laky od Essence jsou podle mě lepší...;)

Reply
avatar
Nikol
AUTHOR
25. mája 2011, 19:51 delete

oba jsou skvělý ale ten druhý je snad ještě lepší:)

Reply
avatar
MissTaken
AUTHOR
27. mája 2011, 10:16 delete

akorat jsem se te chtela zeptat, kolik vrstev jsi tam musela natřít! dala jsem 4 a nakonec jsem uznala, že ta barva je nechutná :D na fotce vypadá líp, tak třeba ta pátá vrstva... she jsem milovala, teď se hodně zhoršili. Když porovnám lak, který jsem si u nich koupila před 2-3 lety, stačí jedna vrstva. Teď je to čím dál horší

Reply
avatar
Mimi
AUTHOR
27. mája 2011, 13:36 delete

Ten korálový♥

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
27. mája 2011, 16:12 delete

ten korálový je nádherný :) ja som teraz v drogérii našla novú značku lakov na nechty, lak je veľký a stojí len euro, tak z neho si pokúpim všetky farby ♥ :D

little-big-girl.blogspot.com

Reply
avatar
Kheira
AUTHOR
29. mája 2011, 19:22 delete

LOve it ! very nice color ! :) x

Reply
avatar
stylish fox
AUTHOR
30. mája 2011, 22:06 delete

zelený mám, krásny, len škoda že ho treba toľko vrstviť

Reply
avatar
Vivi
AUTHOR
3. júna 2011, 20:22 delete

Páni, luxusní drápky! ;-) Mám slabost pro takhle barevné nehtíky, ale přiznávám se, že sama střídám jen tři barvy (sytě růžovou, červenou a purpurovou), o to víc se mi líbí tvá barevná nebojácnost ;-).
Vivi

Reply
avatar
Ev
AUTHOR
4. júna 2011, 16:05 delete

s-he laky nemám veľmi rada i keď ich mám doma dosť. hrozne rýchlo sa mi vždy zošupú.

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
5. júna 2011, 19:06 delete

presne tieto dva mám doma :) len ma na nich hnevá to, že strašne rýchlo zojdú dole, neviem či om marťan, ale u mňa na nechtoch vždy vydržia max. pol dňa :)

Reply
avatar
lucia
AUTHOR
5. júna 2011, 22:22 delete

ten koralový mám aj ja :) je super.. kúpila som si od nich aj nejaký žltý, ale je dosť hnusný hmm.. :-/ ale ich riedkosť má vytáča :)

Reply
avatar
Nadia
AUTHOR
6. júna 2011, 10:14 delete

zjuuu, to jsou krasne barvy!

Reply
avatar