S-he zaburinkove trblietky:)






V stale este prebiehajucich zlavach S-HE som si ukoristila aj tento lak cislo 451, ktory je podla mna vazne krasny. Su to vlastne zelene trblietky, ale kedze su nahusto tak uplne v pohode po viacerych vrstvach (rozumejn 4:)) prekryjete krasne cely nechtik. Vydrz je uplne neskutocna - bez olupania tyzden a pol !!!!! Ale problem je trosku s odlakovanim. Aj ked by som Vam toto radit nemala, lebo to nie je dobre, idem uplne v pohode zlupnut:) bez odlakovania:)
Paci sa Vam?
Previous
Next Post »

21 komentárov

Pre písanie komentárov
catie
AUTHOR
7. mája 2011, 11:07 delete

ten mám taky! je super, akorát mám vždycky problém s odlakováním :D.

Reply
avatar
INA T.
AUTHOR
7. mája 2011, 11:22 delete

na nehtech vypadá moc pěkně:)

Reply
avatar
Katie
AUTHOR
7. mája 2011, 12:02 delete

Vypadá hezky ;)

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
7. mája 2011, 14:00 delete

vau, tak tu vyrdz ti zavidim. mne laky s-he velmi rychlo zoschnu a velmi rychlo sa zlupu...vacsinou este ten den ako ich nalakujem

Reply
avatar
Inly Fragile
AUTHOR
7. mája 2011, 14:02 delete

Ten lak se mi moc líbí =D

Reply
avatar
GirlieNamedZ
AUTHOR
7. mája 2011, 14:16 delete

Prečo nie je dobré zlúpnuť lak? :)

Reply
avatar
Carol D.
AUTHOR
7. mája 2011, 15:06 delete

Je nádherný. ;O Můžu se tě zeptat na cenu? :))

Reply
avatar
Elis
AUTHOR
7. mája 2011, 15:13 delete

lak je fakt pekný :)
lakuješ si až 4 vrstvy? :D wau, ja keď si nalakujem 2, tak už sa lak lúpe z nechtov (tiež značky SHE, alebo RIMMEL)

Reply
avatar
absolutv
AUTHOR
7. mája 2011, 15:51 delete

Taketo laky davajte dole pomocou alobalu, ja som na to prisla predcasom, a konecne mi to zaberie len chvilku a nemusim suchat nechty tamponom :)

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
7. mája 2011, 17:36 delete

Páči a veľmi!!! :-))
..mám pár trblietkových od essence a s tým odlakovaním to ide vážne tažšie... hmm

Reply
avatar
7. mája 2011, 19:11 delete

GirlieNamedZ - lebo ked si ich zlupavas je viac menej iste ze si pri tom zosuchas aj uplne jemnu vrchnu vrstvu nechtika a potom su nechtiky citlivejsie, stiepivejsie a slabsie :((

Carol D. - cena bola famozna :)) +- 0,85 centov:)

Reply
avatar
lovelyhair
AUTHOR
8. mája 2011, 12:04 delete

je moc hezky,mám ho taky a používáš alobalovou metodu na odlakování? tou to jde super

Reply
avatar
evžena
AUTHOR
8. mája 2011, 13:50 delete

mam ho v cervenem a spokojena jsem

Reply
avatar
Carolinné
AUTHOR
8. mája 2011, 17:26 delete

Zelenou barvu mám ráda, ale že bych musela zelené laky tak to né. Ani třpytky na laku moc nemusím :)

Reply
avatar
9. mája 2011, 10:09 delete

evžena - inak aj ja som nad nim rozmyslala v cervenom, tiez bol krasny:)

Reply
avatar
Val
AUTHOR
9. mája 2011, 21:32 delete

vypadá pěkně, ale radši mám jednobarevné a výrazné :)

Reply
avatar
gabbi
AUTHOR
9. mája 2011, 23:07 delete

Třpytkové laky se mi líbí, takže i tento, ale nesnáším na tom právě to odlakovávání, proto je moc nepoužívám.

Jo a na takové věci, jako že lapač snů umí lapat sny nevěřím, takže si troufám tvrdit, že nefunguje, je to jen na okrasu :)

Reply
avatar
Rosselie
AUTHOR
17. mája 2011, 15:14 delete

čokoláda se nikomu ani ničemu nevyrovná:D//Ten lak je boží!!:)

Reply
avatar
France baby
AUTHOR
20. mája 2011, 22:57 delete

Ten se mi hodně libí, vypadá fakt moc hezky :)

Reply
avatar