Čo doma mať nemusíte :)

Musím sa Vám priznať, že túto voňavku som dostala ako darček pri nákupe viacerých parfumov, ale keďže som ju v poslednej dobe zahliadla vo viacerých obchodoch rozhodla som sa jej venovať jeden príspevok:)
Ide o voňavku Sex in the city- Lust. Po preskúmaní internetu pred cca.4 mesiacmi som si myslela, že je len jedna voňavka z edície Sex in the city ale parfuméria a nejaké drogérie dokonca:) ma presvedčili o tm, že ich je asi 6. O to horšie..
Na prvý pohľad podľa mňa vyzerá strašne. To balenie sa mi naozaj vôbec nepáči a je strašne veľké. Neviem ako Vy, ale ja zvyčajne nosím parfumy zo sebou v kabelke a ťahať toto hebedo,  asi nie :)Druhá vec je tá, že voňavku zacítite keď si ju strieknete na ruku len vtedy, ak nemáte nejakú nádchu alebo nie je pri Vás niekto kto má silnejší parfum:) Čiže vonia straaašne slabo! A z Vás vyprchá asi po štvrť hodine.. Je to naozaj zbytočná kúpa, jej cena je do 10eur, ale to si radšej kúpte asi Adidas:)






A čo Vy? Poznáte tieto voňavky, vedeli ste o nich?
Previous
Next Post »

23 komentárov

Pre písanie komentárov
Audrey
AUTHOR
30. júna 2011, 10:38 delete

Vůbec jsem o nich neslyšela a jsem ráda, že ju nemusím mít:-D:-D

http://lepele-mele.blogspot.com/

Reply
avatar
30. júna 2011, 10:39 delete

Audrey - tak som rada :)

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
30. júna 2011, 10:42 delete

ten flakón je hrozný:D

Reply
avatar
stylish fox
AUTHOR
30. júna 2011, 10:51 delete

Už som ju aj ja dostala tri - krát, použila som ich ako darčeky. Poznám aj horšie vône no moja šálka kávy to nie je.

Reply
avatar
Kik:)
AUTHOR
30. júna 2011, 11:13 delete

takže radšej asi nekupovať:D...o tej vôni som nepočula,ale už len samotný názov by mi povedal,že si ju musím kúpiť,ved predsa som veľká obdivovateľka sexu v meste....škoda...:)ja teraz omnoho radšej také letné poriadne citrusové vône!!:)

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
30. júna 2011, 11:56 delete

nepoznám, ešte som o nej nepočula- čo sa čudujem, inak parfémy dosť registrujem- no a už len flakón samotný ma dosť odpudzuje :)

Reply
avatar
Simonka
AUTHOR
30. júna 2011, 12:13 delete

nepoznám,nepočula som...a som rada! :D
haha :D adidasky sú náhodou dobré keď si študentka bez príjmu :D

Reply
avatar
30. júna 2011, 12:20 delete

Ako samozrejme ze by som si ju ako muz nekupil :D ale keby som bol zenou fanusickou sexu v meste tak by som si ju nekupil uz aj z toho titulu ze je jasne ze nejde o nic oficialne ale len o fake ktory sa chce preslavit cudzim perim. Ved uz len anglicka verzia Sexu v meste je SEX AND THE CITY a nie "in"...:D

Reply
avatar
Elle
AUTHOR
30. júna 2011, 12:56 delete

To si teda asi nekoupím. .D <3

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
30. júna 2011, 13:26 delete

Fíha, ani ja som o nej nevedela, ale dobre vedieť, že stojí za nič :)

Reply
avatar
Marcela
AUTHOR
30. júna 2011, 14:21 delete

vyzera to dost lacno. iiih. a patrik ma pravdu. skusaju za obohacovat na satc.

xx
M.

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
30. júna 2011, 17:22 delete

nie je mi sympatická ako sa takto na nu pozerám...radšej predsa len zostanem pri tej mojej :)

Reply
avatar
Klára
AUTHOR
30. júna 2011, 19:30 delete

díky za milý komentář :) voňavky jsem neznala!

Reply
avatar
Binna
AUTHOR
30. júna 2011, 19:51 delete

No, ja ked som toho videla v Tescu hrooomadu v akcii, tak som si aj pomyslela, ze nic moc to asi nebude... A navyse je to tusim aj made in China, nie? (ak sa mylim, pardon.) To by som sa bala natierat alebo striekat na pokozku, ze dostanem vyrazku. Diky za info. :))))

Reply
avatar
NikiSs
AUTHOR
2. júla 2011, 15:15 delete

voňavku vidím poprvé,a s moc velkym pouzdrem souhlasim xD

Reply
avatar
KlaraT.
AUTHOR
4. júla 2011, 9:38 delete

Očichala jsem si ji v parfumérii a za mně teda taky ne. Akorát mám hroznou smůlu, že i kdyby mi zavázali oči, vždycky si vyčichám nějakou potvoru za 3000kč a výš. Mám nějaký libový nos, ale prázdnou peněženku, takže momentálně se natírám jen voňavýma tělovýma mlíčkama a lidi se mně furt ptají, čím to tak hezky voním. Takže mám podezření, že lidi jsou už přečuchaní silnýma vůněma.

Reply
avatar
4. júla 2011, 11:01 delete

Ďakujem Vám za komentáre, veľmi ma tešia:))

Klara T.- a aké mliečka používaš?

Reply
avatar
Káťa
AUTHOR
12. júla 2011, 17:02 delete

Ten Dermacol je příšerný, měla jsem čistící gel na pleť a taky mi zmastil pokožku! NOT!

Reply
avatar
Léa
AUTHOR
15. júla 2011, 22:33 delete

Ach tak ten parfém jsem měla v plánu :D Podle tvých rad a recenze si ho nikdy nepořídím, děkuju za radu :D

Reply
avatar
France baby
AUTHOR
20. júla 2011, 16:00 delete

To je škoda u takového parfému bych čekala víc :X :)

Reply
avatar
Marie-Anchele
AUTHOR
30. augusta 2011, 10:03 delete

Díky za článek to jsem si ji nedávno chtěla koupit jen kvůli značky ani nevím jak voní šlo mi jen o značku :D Taky sebou parfem nosím denně v kabelce :)

http://marie-anchele.blogspot.com/

Reply
avatar
Brunette
AUTHOR
20. januára 2012, 12:23 delete

Videla som ju v Tescu :D Vážne vyzerá ako kôň/slon medzi voňavkami. Je skutočne obrovská a ten flakón je príšerný.. Celé zle! :D Radšej som ani neskúšala ako vonia. Neviem prečo, ale mám nejaký odpor k voňavkám predávaným v hypermarketoch :D

Reply
avatar