Pleťová kozmetika Bourjois





Značka Bourjois je vo svete veľmi známa už dlhé roky. Moja mamina značku Bourjois používala keď ja som bola ešte malinká a to už je naozaj celkom veľa rokov dozadu. Bola to jedna z prvých kozmetických značiek, ktoré som ja sama začala používať, lebo som ich považovala za kvalitné a rokmi otestované a odskúšané. Pamätám si, že počas niekoľkých rokov sa táto značka trochu na Slovensku odmlčala, a zohnať kompletne celý sortiment bol naozaj problém.
Veľa ľudí si s touto značkou spája výrazné farby a tiež celkom farebné obaly, čo je pochopiteľné a dané aj históriou samotnej značky. Značka totiž vznikla okolo roku 1863 a orientovala sa najmä na divadelné líčidlá. V dnešnej dobe je jej portfólio výrobkov omnoho ďalekosiahlejšie o čom svedčí aj to, že okrem kozmetiky vyrábajú aj sprchové gély, deodoranty a dokonca odličovače.
Dnes budem vlastne písať o odličovačoch a pleťových vodách, ktoré ma momentálne veľmi zaujali. Ak by bol niekto z Vás zvedavý, nachádzam sa momentálne v Taliansku, kde sú to hádam teraz najnakupovanejšie pleťové vody. V obchodných domoch a letákoch ich nájdete často v akcii, alebo zaradené medzi obľúbenými výrobkami a to nehovoriac o tom ako veľmi sú v časopisoch. Ja sama som si zopár z nich nakúpila a idem Vám ich popísať  a zrecenzovať :

1, Bourjois Make –up remover express eye make- up remover – ako ste sa asi dovtípili, je to odličovač očí, ktorý si neviem vynachváliť. Na dovolenke som sa totiž rozhodla používať mnou neznášanú vodeodolnú špirálu a s týmto odličovačom idú dole aj tie najsilnejšie! Je dvojfázový, zložený z dvoch častí ( biela a modrá). Stačí ho pretrepať, naniesť na tampónik, podržať na očku napočítať do 15, jemne pomasírovať a voilá! Ste krásne a jemne odlíčené.

2, Bourjois Make- up removers fresh cleansing milk – ďalší Taliansky hit tohto leta! Ďalší odličovač, ale tentoraz mliečko ideálne na leto. Je totiž obohatené o výťažky z uhorky, čo znamená, že pleť neskutočne osviežia. Je veľmi príjemné a ľahké. Navyše má skvelú jemnú vôňu, ktorú už len keď ovoniate cítite sa sviežo.  Stačí naniesť naozaj máličko. Na leto je skvelý aj preto, lebo pleť nedráždi po dni plnom slnenia.

3, Bourjois Make- up removers fresh cleansing gel – a do tretice všetko dobré, tentoraz som svoju sadu zakončila čistiacim gélom. Je taktiež veľmi šetrný a svieži. Príjemná jemná vôňa opäť u mňa znásobila pocit čistoty. Ja ho používam aj vtedy keď sa napríklad cez deň nemaľujem a chcem si len večer prečistiť tvár. Namiesto celého odličovacieho rituálu použijem vo vani len tento gél a úplne to stačí. Pleť je totiž po ňom krásne jemná a dostatočne vyčistená.

Keďže som teraz v Taliansku a tu je Bourjois kozmetiky naozaj dostatok,  a toto čo som Vám napísala nie je ani zďaleka všetko volala som mamine na Slovensko či je toto všetko aj u nás a povedala mi, že nie všetko. No robila pátranie a zistila, že táto pleťová kozmetika sa dá nájsť za rovnaké ceny a niekedy aj lepšie na internete. Tak verím tomu, že tie šikovné z Vás, ktoré to zaujme, nebudú mať problém.
A čo Vy? Používate pleťovú kozmetiku Bourjois?
Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
Veruška
AUTHOR
23. júla 2011, 14:59 delete

túto kozmetiku nepoužívam, ale asi od nej niečo zakúpim :)

Reply
avatar
absolutv
AUTHOR
23. júla 2011, 20:03 delete

pouzivam sprchove gely a minule som u kamosky skusala odlicovac oci, je perfektny :)

Reply
avatar
Ceady
AUTHOR
24. júla 2011, 9:28 delete

tak o této značce slyším poprvé. to jsem nevzedělanec, co? :D
A nebo ji znám, jen nečtu značky :D

Reply
avatar
24. júla 2011, 10:25 delete

také ji nepoužívám, ale možná od ní něco vyzkouším:)

Reply
avatar
24. júla 2011, 11:31 delete

Tak určite vyskúšajte:)

Reply
avatar
Lucy
AUTHOR
24. júla 2011, 12:18 delete

Tu neznám, vypadá dobře. :)
Nějaké velikánské změny ani Tangle Teezer nedělá, ale možná po něm jsou vlasy opravdu jiné a lepší. Nepoužívám ho dlouho, ale česání s ním je príma, jde to opravdu skvěle i když je máš zacuchaný jak chceš! :) Doporučuji ho na 100% :)

Reply
avatar
Kockandy
AUTHOR
24. júla 2011, 14:27 delete

Bourjois mám ráda,používám od nich sprchové gely,pěny do koupele,deodoranty,peelingy,odličovače asi tak :D

Reply
avatar
Natálje
AUTHOR
24. júla 2011, 16:03 delete

to já taky, ale pochybuju že se mi to někdy splní :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
24. júla 2011, 21:26 delete

Já mám strach z těch dvousložkových odličovačů, po každém mi zatím pálily oči. Věřím, že je Bourjois kvalitní - měla jsem sprcháče a něco z dekorativky, ale zůstanu pro zatím u svých osvědčených výrobků. :)

Reply
avatar
Lexandra
AUTHOR
24. júla 2011, 22:26 delete

NOVY TOVAR V MOJOM SECOND HANDE, PRID POZRIET :)
http://nonsuchmomentfactory.blogspot.com/

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
24. júla 2011, 23:15 delete

Ja som si vcera na tvoje odporucanie kupila, ten ocny a musim napisat, bozske, naozaj!

Reply
avatar
25. júla 2011, 10:59 delete

Prodává se třeba i DM jo ? : ))


http://teresastarling.blogspot.com/

Reply
avatar
zaria
AUTHOR
26. júla 2011, 14:45 delete

Dobrý deň,

Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

Ďakujeme vopred!

S pozdravom

Silvia Karasová
redakcia Kankan.sk
skarasova@kankan-group.com

Reply
avatar
ItalianBeauty
AUTHOR
29. júla 2011, 14:14 delete

Mala som z Bourjois len vzorku make-upu, ale bol fakt skvelý, ale nepamätám sa, ako sa volal.

Pozývam ťa na môj blog, kde práve prebieha Giveaway o prsteň. www.italianbeauty4u.blogspot.com

Reply
avatar
2. augusta 2011, 20:35 delete

bourjois má dokonalé výrobky určené na odličovanie... v minulosti som ich používal v práci a nevylučujem, že sa k nim v budúcnosti znova vrátim :))

Reply
avatar
sezka
AUTHOR
27. augusta 2011, 23:04 delete

sprchové gely sú úžasné. A tá značka je mi tak sympatická, že si od nich kupujem aj veci, ktoré nepotrebujem

Reply
avatar
Cranberry
AUTHOR
18. septembra 2011, 0:24 delete

Od bourjois mám momentálně micelární vodu a řasenku. Obojí nemá chybu. Tuhle kosmetiku mám ráda a hrozně se mi líbí jejich reklamy :-)

Reply
avatar