Clinique take the day off

Clinique take the day off - tento veľmi zaujímavý odličovač som si kúpila zhruba pred mesiacom za cenu +- 27 eúr a dnes som sa rozhodla napísať Vám o ňom.
O čo vlastne ide - je to odličovač, ktorý slúži na kompletné odlíčenie - tvár, oči . Má akoby voskovú konzistenciu a odličujete sa tak, že si nanesiete vodu na tvár a na prsty si dáte tento odličovač, najprv si ho pošúchate po tvári a neskôr nanesiete na oči a následne opláchnete. Výhodou je to, že keď sa Vám večer nechce 10 minút odličovať, toto je naozaj rýchla procedúra za minútu ste riadne odlíčené bez pandích očí či červených očí od pálenia od odličovača.
Je to určené aj na citlivú pleť aj na citlivé oči. Balenie má veľkosť 125 ml, ja svoje používam každodenne viac ako mesiac a badám minimálny úbytok.
Čo sa mi na ňom však nepozdáva mám pocit, že sa mi zväčšil počet vyrážok na miestach, kde som ich ani nezvykla mať, takže ja osobne by som ho aj kvôli tomu, že je dosť mastný určite neodporučila tým, čo majú problémy s akné.
Čo na to poviete? 




Previous
Next Post »

10 komentárov

Pre písanie komentárov
7. októbra 2011, 8:52 delete

já jsem od Clinique měla to samé akorát ve verzi mléka a skvěle mi vyhovovalo. mám mastnou pleť takže bych řekla, že i to mléko bylo pro mastnější pleť vhodnější než ten krém :)

style-on-the-road.blogspot.com

Reply
avatar
7. októbra 2011, 10:18 delete

Já jsem z Clinique celkově zklamaná- hlavně tedy z DD lotion, po kterém se mi dělaly pupínky- to se mi nestalo ani s krémem za 50 Kč :(

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
7. októbra 2011, 11:45 delete

ja som si teraz veľmi obľúbila nočný krém od Garnier, cenovo je lacnejší a mám pocit, že mi takmer úplne vyhovuje a nemám po ňom vyrážky :)

Reply
avatar
Suzie
AUTHOR
7. októbra 2011, 18:19 delete

ja som to este neskusala proste mi je luto dat za to tolko penazi :/

lifebysuzie.blogspot.com

Reply
avatar
7. októbra 2011, 23:30 delete

Návštevnice - veď presne mne sa stalo niečo podobné, preto som z toho trochu v rozpakoch:)

Reply
avatar
Terča
AUTHOR
8. októbra 2011, 12:35 delete

No, vypadá hodně zajímavě, ale ta cena:(:(

Reply
avatar
8. októbra 2011, 13:19 delete

Terča - áno je pomerne vysoká :(

Reply
avatar
Juliet
AUTHOR
8. októbra 2011, 14:22 delete

také mám pár věcí od clinique, např. pudr.. ze začátku jsem s ním byla spokojená, protože byl jemný a příjemný na obličeji, ale také se mi zhoršila pleť a nevím, jestli to je tím pudrem nebo něčím jiným, každopádně mám také pupínky tam, kde jsem je nikdy neměla.. je to docela zvláštní

Reply
avatar
SIENA.STYLE
AUTHOR
8. októbra 2011, 17:34 delete

to neznam!!ale clinique mam rada,tak zkusim!:)

http://sienastyle.blogspot.com/

Reply
avatar
PlumFoolery
AUTHOR
8. októbra 2011, 22:11 delete

Ja nad nim dost premyslim, ale nevim jestli tento, a nebo jen ten klasicky vodovy v lahvicce co je tusim jen na oci a usta. Je fakt, ze mam susi plet, takze tohle by mi mohlo vyhovovat :-)

Reply
avatar