Prichádza jeseň

Asi všetci dobre vieme, či už podľa seba alebo reklám, že na jeseň býva zvyčajne dosť veľa ľudí chorých. Je to aj dosť častým striedaním teplôt, prichádza stres z roboty, školy a naša imunita je jednoducho oslabená. Ja som preto na radu mojej lekárky pred 3 rokmi začala praktizovať vždy v oktobri mesačnú kúru - kedy jednoducho vyberiem jedno balenie echinaceových tabletiek.
Sú to bežné vitamíny, ktoré podporujú imunitný systém a zlepšujú nachladnutia. Je dobré začať ich brať začiatkom oktobra kedy na telo útočí veľa bacilov:) Ich cena je okolo 3 eur, a na záver ešte jedna rada - nemôžete ich brať keď ste vážne chorý či máte teplotu:)

Používate na jeseň nejaké vitamíny?



Previous
Next Post »

12 komentárov

Pre písanie komentárov
4. októbra 2011, 8:32 delete

Preventivne pouzivam Grepofit od fa. Energy. Aj ked tento rok som sa zabudla, a prechladnutie ma dobehlo v plnej sile :) Tak aspon vitaminovo dohanam zameskane, snad pomoze :)Echinacea je super, ja mam rada aj echinaceovy caj, krasne vonia okrem iného :) a aj ked v nom nie je tolko ucinnych latok ako v tabletkach.

Reply
avatar
Vera Peara
AUTHOR
4. októbra 2011, 8:34 delete

Echinaceu mam taky rada, ale pouzivam kapky, prijdou mi ucinejsi :) A vitamin C je samozrejmost :)

Reply
avatar
Z.
AUTHOR
4. októbra 2011, 10:02 delete

kazdy den pijem sumivu tabletu multivitamin a jem tablety vitamin e a zinok, ale to na pekne vlasy nie proti prechladnutiu :))

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
4. októbra 2011, 10:21 delete

Ja pijem celoročne zelený jačmeň od lifefood..možno z malými prestávkami keď na neho nemám peniaze :D..odporúčam, nedám na neho dopustiť.. nepadajú mi vlasy, zzhustli, niesom chorá.. musíte to len dokázať vypiť..to je všetko :-)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
4. októbra 2011, 14:12 delete

vitamíny beriem iba keď si na to spomeniem, ale radšej mám prírodné čajíky :)

Reply
avatar
Michelle
AUTHOR
4. októbra 2011, 14:14 delete

ja som takisto za tie čajíky

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
4. októbra 2011, 15:00 delete

ja som chorá len cez leto,čiže toto by bolo zbytočné! :D
ale cena je skvelá,vyzerá to dobre,ja užívam echynaceove kvapky a sú parádne!! :D

Reply
avatar
4. októbra 2011, 16:00 delete

Čajová - aj ja som počula o tom zelenom jačmeni, ale čítala som, že slúži aj ako prostriedok na úbytok hmotnosti a ja som sňou spokojná, preto ma to odradilo:)

Reply
avatar
Suzie
AUTHOR
6. októbra 2011, 19:34 delete

ja niekedy berem céčko a magnézium ale aj tak si myslím ,že ovocie každý deň je najlepšie :)

lifebysuzie.blogspot.com

Reply
avatar
7. októbra 2011, 23:54 delete

Suzie - úplne súhlasím:)

Reply
avatar
Zdenka
AUTHOR
8. októbra 2011, 13:25 delete

Tak tohleto naštěstí ani moc nemusím řešit. Kromě obyčejné rýmy a nachlazení na nemoci moc netrpím. Naštěstí.Vlastně po celý rok piju zelený čaj, který má mnoho účinků a tak se tímhle alespoň trochu chráním. Navíc teď docela užívám B-komplex a riboflavin, který obsahuje vitamín B12

Reply
avatar
vanilka
AUTHOR
9. októbra 2011, 10:25 delete

dobrý tip, ja som pár rokov dozadu pravidelne používala echinacea kvapky, ale teraz, keď kojím, si netrúfam ...

Reply
avatar