Essence haul

Dnes len rýchli post o výrobkoch, ktoré som si ulovila v Essence zľavách. Samozrejme, môžete čakať aj samostatné review hneď po ich poriadnom odskúšaní:)


1, 16 hodinový dlhotrvácny make-up :) Som zvedavá
2, Klasika, moja obľúbená linka - do zásoby:)

3, Linka v ceruzke:) Vyskúšame uvidíme:)

4, Slávny zmatňujúci lak:) Mám pocit, že kým som si ho kúpila už aj pomaly vyšiel z mody:) 

5, Krásny tmavohnedý lak - ideálny na jeseň


7, O niečo svetlejší hnedý lak:)Nevedela som odolať:)

A čo Vy? Čo ste si nakúpili Vy?
Previous
Next Post »

31 komentárov

Pre písanie komentárov
1. októbra 2011, 8:08 delete

tak na ten make up som zvedava aj ja, hlavne na vydrz :)

Reply
avatar
Dendula
AUTHOR
1. októbra 2011, 9:05 delete

ten posledný lak je úžasný, podobný už dlhšie zháňam...:)

Reply
avatar
mon...
AUTHOR
1. októbra 2011, 9:47 delete

Neboj, matný lak ešte ani náhodou nevyšiel z módy : )

Reply
avatar
absolutv
AUTHOR
1. októbra 2011, 10:34 delete

my sme ten makeup v zlave nemali, v podstate u nas vela veci do zlavy nedali, neviem preco :/
Ja som si kupila zasoby zmatnovacieho, kedze koncia (3ks), a dalsie 4 laky :)) Plus jedne duo tiene, odtien 05, su dokonale a milujem ich :D

Reply
avatar
ebuu
AUTHOR
1. októbra 2011, 10:45 delete

Ten make-up jsem používala. Docela mi vyhovoval a za ty peníze :))). A tekutá linka to je samozřejmost, mám zkušenosti i s touhle od Essence.

Reply
avatar
Markett
AUTHOR
1. októbra 2011, 12:01 delete

ty hnědé laky jsou yummy :)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
1. októbra 2011, 13:07 delete

ten tmavohnedý lak vyzerá výborne :)

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
1. októbra 2011, 13:29 delete

ja este nic. a neboj nezaostavas, ja som ten top coat este nikdy nemala a nejak ma nelaka. pacia sa mi proste leskle nechty

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
1. októbra 2011, 13:57 delete

Ja mám ten make-up už dlhšie a som s ním maximálne spokojná. Ale ty ho máš zo zľavy? :D lebo nikde kde som bola ho nemali v zľave.. A mám ten svetlejšie hnedý lak, a ešte aj iný lak som si kúpila v zľave. Ale ten top coat som ešte ani ja nikdy nemala :D Nenašla som ho, bol vypredaný :/

Reply
avatar
Sange
AUTHOR
1. októbra 2011, 19:08 delete

Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju 2. giveaway, tak sa zapoj, ak chceš :)

www.vida-cotia.blogspot.com

Reply
avatar
1. októbra 2011, 19:17 delete

Baby ten make-up nebol v akcii, stál +- 3,8 eura, ale kedze ostatne bolo vsetko v akcii rozhodla som sa vyskusat aj daco z ne-akcie:)

Reply
avatar
Eivy
AUTHOR
1. októbra 2011, 19:30 delete

Děkuji za komentář :)

Reply
avatar
Lizzy
AUTHOR
1. októbra 2011, 19:32 delete

Ja od essence nemám nič :D Vlastne áno,nálepky na nechty,aj tie boli v časopise :D
No Matt coat by som si chcela kúpiť,najviac sa mi "pozdáva" tento od essence :) Uvidím,aká bude recenzia ;)) A farby lakov sú úžasné,jesenné!

Reply
avatar
Lizzy
AUTHOR
1. októbra 2011, 19:33 delete

A môžem sa spýtať na cenu matt coat-u?

Reply
avatar
1. októbra 2011, 19:34 delete

Lizzy - teraz 0,90 centov a ja som ho uz skusala, tak aby si ho stihla v akcii je UZASNY!:)

Reply
avatar
Limett
AUTHOR
1. októbra 2011, 20:08 delete

Na všechno jsem zvědavá, jaký na to máš názor :)

Reply
avatar
Eddie
AUTHOR
1. októbra 2011, 20:54 delete

Ten matující od Essence jsem si koupila asi před měsícem,od tý doby ho cpu na přes každej lak :D

Reply
avatar
1. októbra 2011, 21:47 delete

Ja mam od Essence snad vse! :D miluju tu znacku :) super naaaakup ^^

Reply
avatar
Suzie
AUTHOR
1. októbra 2011, 22:20 delete

ten makeup používam stále. Mám ho strašne rada za tie peniaze je úplne super. Ináč teším sa na to čo napíšeš o tých výrobkoch :)

lifebysuzie.blogspot.com

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
1. októbra 2011, 22:35 delete

Já si koupila akorát rtěnku odstín Fashionista a je dobrý poměr cena:výkon. :) A Teď jsem si koupila ještě lak.

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
2. októbra 2011, 12:56 delete

Ja som si kúpila tú linku:)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Reply
avatar
Simuš
AUTHOR
2. októbra 2011, 17:35 delete

ten zmatnujuci lak si aj ja chystám kupiť .. tak ticho - je v stále v mode :D :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
2. októbra 2011, 18:57 delete

ty hnědé laky jsou moc pěkné:)taky se budu muset po nějakých takových podívat.

Reply
avatar
Vera Peara
AUTHOR
2. októbra 2011, 19:49 delete

Ten makeup jsem si nedávno koupila a jsem opravdu moc spokojená. Za tu cenu je naprosto perfektní. Skvěle kreje, odstín mi taky sedí, krásně voní a vydrží dlohou. Nejlepší věc od essence!

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
2. októbra 2011, 22:57 delete

Juj ten istý tmavohnedý lak som si kúpila aj ja :)plus ešte jeden Colour and go (to je tiez essence, taký menší), a je to úžasné, krásne jesenné farby :) a ešte sa mi páčil jeden zelený, tak sa zajtra vrátim :D

Reply
avatar
B*
AUTHOR
3. októbra 2011, 10:41 delete

ja by som uvítala ten penový make up v zľave, aj keď cena je aj teraz úplne super. A škoda, že k nám sa nedostali tie fólie na nechty, ale z Essence by som si toho vedela vybrať, nie len jednu vec:)

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
3. októbra 2011, 13:03 delete

ani som nevedela, že majú zľavy, asi tam zajtra nabehnem- a už sa teším na recenzie :)

Reply
avatar
3. októbra 2011, 20:41 delete

ďakujem za toľko krásnych komentárov, vidno, že všetci máme veľmi radi Essence:)

Reply
avatar
Lorena
AUTHOR
5. októbra 2011, 22:52 delete

Lovely nail polish!
Kisses
http://www.lookladymode.com/

Reply
avatar
Lucia
AUTHOR
8. októbra 2011, 10:10 delete

ty laky jsou můj sen! musím navštívit regál essence :D ale až po recenzi, jsem zvědavá! ;)

follow me www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

Reply
avatar