Avon nová linka

Pred nedávnom bola v Avone novinka - inovatívna linka na oči, ktorá sa mala ľahko nanášať, pekne sa lesknúť a vydržať celý deň. Jej cena bola 5,5 eura a povedala som si prečo nie. A výsledok? Je úžasná! Ide o linku glimmerstick liquid glide, a ja som si vybrala šedý odtieň. Vyzerá ako vysúvacia ceruzka, no v skutočnosti je veľmi veľmi mäkká čo umožňuje naozaj ľahkú až priam skvostnú aplikáciu. Zaschne priam hneď a vydrží ak Vám nejako extrémne neslzia oči celý deň.
Jediná nevýhoda je to, že sa celkom rýchlo míňa a má tendenciu kvôli tomu aká je mäkká lámať sa ( takže dávajte pozor:) Ale je naozaj skvelá, tá aplikácia a rýchlosť zaschnutia - no wow :)

A čo Vy? Poznáte ju? Skúšali ste?




Previous
Next Post »

10 komentárov

Pre písanie komentárov
katrenqa
AUTHOR
5. novembra 2011, 15:26 delete

ano, tuto ceruzku mam a musim uznat ze aj ked Avon dekorativke sa snazim oblukom vyhybat, toto je produkt, ktory stoji za zvazenie, suhlasim s tvojim opisom :)

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
5. novembra 2011, 17:07 delete

z Avonu som linku ešte nemala, ale keď budem mať v rukách nový katalóg, možno si ju objednám :) vďaka za recenziu ...

Reply
avatar
Kristie
AUTHOR
5. novembra 2011, 17:14 delete

Avon má niektoré veci naozaj super, aj keď si objednávam len málo vecí. (:

Reply
avatar
karlos.s
AUTHOR
5. novembra 2011, 20:15 delete

mám jí doma, ještě jsem ji nezkoušela protože si linky nedávám :D

Reply
avatar
BunnyLover
AUTHOR
5. novembra 2011, 23:32 delete

rada by som tú linku vyskúšala :)
chcela by som sa spýtať, či by sa nedala spraviť niaka recenzia na fakt dobrý korektor, pretože ho potrebujem ale neviem ktorý je naj :)

Reply
avatar
ebuu
AUTHOR
6. novembra 2011, 0:40 delete

Tuhle jsem nezkoušela, ale koukám na videa Pixiwoo a díky nim si chci pořídit od avonu gelovou černou tužku na oči (teď nevím přesně jméno, myslím si že super shock).

Reply
avatar
Majus
AUTHOR
6. novembra 2011, 19:41 delete

teito ceruzky od avunu su super ja mam diamonds ale je to v podstate rovnake a nic lepsie som nemala je super a krasne sa leskne :)

Reply
avatar
7. novembra 2011, 10:36 delete

když mamka dělala Avon tak jsem používala oční linky jen od nich, ale teď už jsem žádnou novou nezkusila. možná se k nim zase vrátím :)

Reply
avatar
Paninky
AUTHOR
8. novembra 2011, 12:36 delete

Linky Avon jsem nezkoušela, používám Oriflame. Od Avonu mám podkladové krémy a super :)

Reply
avatar
Májinka
AUTHOR
25. novembra 2011, 9:56 delete

Jéé, tu taky používám :).. To je teď moje stálice, jsem s ní mnohem spokojenější než s klasickou černou.. A musím říct, že se mi ještě nezlomila :).. a ani jí neořezávám a udělá mi krásně tenkou linku :)

Reply
avatar