Tip na zdravé raňajky




V poslednej dobe som prepadla ovseným kašiam. Je to výborný tip na zdravé, chutné a rýchle raňajky. V obchodoch ich nájdete od rôznych značiek, cenovo sa pohybujú všetky takmer rovnako 4ks +- 1,8 eura.
Mne osobne najviac chutí jablkovo-škoricová, ale nájdete aj čokoládovú. orieškovú, malinovú, jahodovú a neochutenú kašu.
Ich príprava je veľmi jednoduchá nasypete obsah sáčku do hrnčeka necháte si zovrieť 150ml vody a zalejete:) Alebo zohrejete v mikrovlnke. Následne premiešate, necháte odstáť asi 6 minúť a môžete papať:) mňam mňam :)
A čo Vy? Skúšali ste? Alebo aké sú Vaše raňajkové tipy?
Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
INA T.
AUTHOR
13. novembra 2011, 11:10 delete

Moc na to nejsem..ale asi vyzkouším:)

Reply
avatar
Baletka
AUTHOR
13. novembra 2011, 11:41 delete

Tý jo, já to ted doslova žeru asi půl roku! Je to výborné!!! Nejradši mám malinovou nebo jahodovou a nejlepší je dát si do toho kolečka banánu. Já to dávám do mikrovlnky tak na 2 minuty a pak to hned jím, nenechávám to odstát.

Reply
avatar
Robinka
AUTHOR
13. novembra 2011, 11:47 delete

Ja mam najradsej cokoladovu :)

Reply
avatar
Jana P.
AUTHOR
13. novembra 2011, 12:03 delete

já si je dělám k snídani už hodně dlouho, nejradši mám čokoládovou s kousky banánu a v Tescu mají dokonce i oříškovou a kokosovou, ta malinová nic moc, nemá moc výraznouch chuť, když si koupíš natural, můžeš si do ní přidat co chceš... rozinky, ovoce nebo oříšky :)

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
13. novembra 2011, 13:55 delete

ja ju chcem už dlhšie vyskúšať, vyzerá to ozaj dobre :)

Reply
avatar
13. novembra 2011, 14:55 delete

doma robievam orignál ovsenú kašu, mám pocit že to trvá časovo rovnako a viem presne čo tam dám :)

Reply
avatar
Lady
AUTHOR
13. novembra 2011, 18:05 delete

No... Něco, co je instantní, prostě nemůže bejt zdravý. Ale tak pořád to bude lepší než Nesquik a jiný sladký "cereálie". Mně tyhle instantní kaše vůbec nechutnají, nejlepší je udělat si vlastní. :) Já ji dělám hodně jednoduše - vločky trochu zaliju mlékem (jen lehce, nesmí plavat), strčím na chvilku do mikrovlnky, pak vmíchám jogurt a občas i nakrájené ovoce, je to fakt mňamka! Pokud vmícháš bílej jogurt, tak se to dá dochutit třeba medem, kakaem, skořicí... Opravdu to vyzkoušej! :)

Reply
avatar
Simona
AUTHOR
13. novembra 2011, 19:37 delete

jsem ještě neměla :) (jsem zpět)

Reply
avatar
13. novembra 2011, 23:01 delete

Lady - ďakujem za tip určite vyskúšam!

Reply
avatar
Terka
AUTHOR
14. novembra 2011, 6:33 delete

nevím ale instantní kaše mi nepřijde moc zdravá a ani nejsem ovesných kaší příznivec, to jedí malé děti aby hezky rostly jak do výšky tak do šířky. Já si dám ráno raději bílý jogurt a banán. :)

Reply
avatar
Grin
AUTHOR
14. novembra 2011, 6:57 delete

Tu jablko skořicovou miluji! Ale často to
nejím:)

Reply
avatar
Sange
AUTHOR
14. novembra 2011, 9:01 delete

ahoj, pozývam ťa na moju giveaway o očné tiene! :)
www.vida-cotia.blogspot.com

Reply
avatar
14. novembra 2011, 15:08 delete

Terka - bieli jogurt s ovocím alebo musli sú moje raňajky keď nemám kašu:) tiež super pochutina na ráno:)

Reply
avatar
Sabina
AUTHOR
14. novembra 2011, 17:08 delete

Musím vyzkoušet. :-)

Reply
avatar
Barika
AUTHOR
15. novembra 2011, 11:21 delete

Upřímně tyhle kaše nepatří zrovna k tomu nejzdravějšímu, co si může člověk ráno dát, ano jsou chutné a voňavé, určitě je velkou výhodou, že jsou hotové během chvilky, ale pokud chce člověk opravdu zdravou snídani, tak ovesnou kaši "z pytlíku" by neměl. Když už ovesnou kaši, tak klasickou uvařenou v mléce, bez cukru (místo toho spíše med) a i s tím ovocem docela šetřit, o čokoládě ani nemluvě :)

Nejlepší opravdu čistě zdravou snídaní je bílý jogurt s trochou ovesných vloček, ovoce a malým množstvím oříšků ;)

http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

Reply
avatar
15. novembra 2011, 13:18 delete

Barika - Ďakujem za komentár a rozpísanie sa, človek si asi kdesi v kútiku duše uvedomuje, že to čo je v prášku a za naozaj 5 minút nebude to najlepšie čo sa dá, ale bohužiaľ pravda je taká, že stále je to lepšie ako neraňajkovať absolútne nič, alebo len nejaký keksík. Dúfam, že ja sama sa dakedy odhodlám k tomu, aby som pristupovala k jedlo zodpovednejšie a aby som mala čas uvariť si sama takú dobrotu doma. Čo mne na tej kaši vyhovuje, je že naozaj zasýti, nie je to až také zlé a má celkom dosť vládkniny:)
Ešte raz Ďakujem za komentár!

Reply
avatar