Essence Sun Club

 Nedávno som vo výpredaji za 0,89 centov objavila tieto dve úžasné ceruzky. Sú vodeodolné tak som si povedala, že super konečne sa namaľujem aj pri mori a bude zo mňa na dovolenke kočka. Plán bol odložiť ich a nechať si na leto ale neodolala som. Používam ich aj teraz a musím Vám povedať, že sú božské. Používam ich na nejaký nude tieň ako linku na horné viečko. Očko krásne rozžiaria a vydržia +- 8hodín bez naprávania. Majú skvelú konzistenciu, čiže aplikácia je naozaj jednoduchá!





Poznáte ich, máte ich? Páčia sa Vám?
Previous
Next Post »

7 komentárov

Pre písanie komentárov
Beth Hisemova
AUTHOR
9. decembra 2011, 13:33 delete

ja som bola tiež dosť prekvapená, že za tú cenu sú naozaj dobré :) najmä tú hnedu som mala veľmi rada ...

Reply
avatar
Simone
AUTHOR
9. decembra 2011, 15:21 delete

vypadají dobře :)

Reply
avatar
9. decembra 2011, 16:16 delete

Ja by som si ich asi nekúpila, ale tá bronzová farba je veĺmi pekná!!

GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

Reply
avatar
Katie
AUTHOR
9. decembra 2011, 18:48 delete

ta hnědá vypadá hezky:)

Reply
avatar
9. decembra 2011, 21:29 delete

Lucia Petruchová - a prečo by si si ich nekúpila?

Reply
avatar
Kristie
AUTHOR
10. decembra 2011, 9:53 delete

Vyzerajú super. (:

Reply
avatar
Zdenda
AUTHOR
12. decembra 2011, 13:38 delete

Jsou moc pěkné. Zvu tě k sobě na giweaway :D.
http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

Reply
avatar