Tip na zimu Balea sérum




Balea sérum na ruky som objavila cca. pred mesiacom kedy som mala pocit, že mi mráz doslova rozožiera ruky a bežné krémiky mi nejako nestačili. Toto sérum je určené jednak pre staršiu pokožku, alebo pre pokožku namáhanú čo si myslím, že je ideálne práve teraz v zime kedˇ mráz dá pokožke naozaj zabrať. Aplikuje sa praktickou pumpičkou a stačí si ho dávať raz denne, ideálne večer keď idete spať. Jeho cena je +- 2,5 eura a ruky Vám krásne ošetrí, hydratuje. Naozaj ak máte pocit, že máte teraz zničené ruky, stojí za to skúsiť ho.
Previous
Next Post »

12 komentárov

Pre písanie komentárov
14. decembra 2011, 10:21 delete

Tak to som si v drogérii predtým nikdy nevšimla, vďaka za tip, láka ma to vyskúšať!! :)

GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

Reply
avatar
Lucia
AUTHOR
14. decembra 2011, 12:54 delete

to jsem u nás (jako v česku) ještě neviděla! musím to jít prozkoumat :D

www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

Reply
avatar
Katie
AUTHOR
14. decembra 2011, 13:02 delete

vypadá to dobře:)

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
14. decembra 2011, 14:48 delete

To sa mi hodí! Ja mám vždy v zime hroozne suché ruky :) Veľmi pekne ďakujem za typ :)

Reply
avatar
Darinka
AUTHOR
14. decembra 2011, 16:33 delete

nene, na blogspotu bloguji dál ;)

Reply
avatar
Simone
AUTHOR
14. decembra 2011, 18:14 delete

Týjo,vypadá to dobře ! :)

Reply
avatar
Kristie
AUTHOR
14. decembra 2011, 18:55 delete

Vyzerá zaujímavo. (:

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
14. decembra 2011, 19:52 delete

určite ho vyskúšam, keďže v zime sú moje ruky desné ..

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
14. decembra 2011, 22:14 delete

oo dakujem za typ..moje ruky tiez cez zimu velmi trpia.. ziadne kremy mi nepomahaju..len jediné, od neutrogeny, odporucam!

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
14. decembra 2011, 22:56 delete

Děkuji za tip. Koukala jsem na něj už v drogerii, ale nevzala si ho nakonec. :)

Reply
avatar
trb
AUTHOR
16. decembra 2011, 11:57 delete

tak na toto se asi budu muset jít podívat do deemka...

Reply
avatar