Essence chameleon

Keď som videla tento Essence lak (bohužial nemá číslo ani názov - ale je naozaj veľmi ľahko rozpozorovatelný) v DM nemohla som uveriť svojim očiam.
1, jednak je neskutočne zaujímavý
2, jednak som nechápala ako to, že som ho ešte u nikoho nevidela recenzovať?
Farba laku je na prvý pohľad asi šedo fialová, ale na každom svetle odráža inak. Môžete ho vidieť ako fialový, šedý, zelený a priateľ mi povedal raz, že vyzerá ako modrý:) Cena opäť skvelá +- 1,5 eura.
Výdrž laku je +- 5 dní a ja ho naozaj neskutočne odporúčam. Jeho pozorovanie je skvelá zábava najmä počas skúškového :)
Máte ho? Poznáte ho? Páči sa Vám?



Previous
Next Post »

12 komentárov

Pre písanie komentárov
Baška (:
AUTHOR
16. januára 2012, 12:42 delete

Ja mám taký ,ale vo väčšej fľaštičke a neviem si ho vynachváliť. Jeden z mála lakov od essence, ktorý mi vydrží viac ako 2 dni a farba je krásna :)

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
16. januára 2012, 13:02 delete

Tiež mám, a je dokonalý :)

Reply
avatar
Zdenda
AUTHOR
16. januára 2012, 13:27 delete

Přemýšlela jsem nad ním, ale nakonec ho v DMku nechala. Myslím že se jmenuje Where is the party? :).

Reply
avatar
16. januára 2012, 13:54 delete

No ja som na nho videla recenzii zo desat :) Asi sledujes nespravne blogy. ;) Ja ho mam tiez a bohuzial mna nenadchol, priserne pruhuje schne celu vecnost!
Nikavero

Reply
avatar
nina
AUTHOR
16. januára 2012, 17:00 delete

prečo doteraz unikal mojej pozornosti???? krááásny!

Reply
avatar
Anna
AUTHOR
16. januára 2012, 17:08 delete

Jeho meno je Where is the party, kupila som si ho pred par mesiacmi a mala som ho raz...ale neviem no, velmi ma neoslovil. Podla oznacenia "holograficky" som cakala nieco holograficke..nie dvojfarebny lak (v zavislosti od toho z akeho uhla sa nan divas :) Chcela by som Gosh Holographic ale zial tu v Nemecku znacku Gosh akosi ani nepoznaju. anninpassau.blogspot.com

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
16. januára 2012, 19:18 delete

má naozaj veľmi pekný odtieň :)

Reply
avatar
Talka
AUTHOR
16. januára 2012, 20:21 delete

Ja uz jsem o nem na blogu psala davno=) Ze zacatku se mi libil, ale v posledni dobe ho vubec nepouzivam, uz me ty menave odstiny nadobro prestaly bavit=(

Reply
avatar
Sangey
AUTHOR
17. januára 2012, 16:23 delete

pozývam ťa ku mne na giveaway :)

Reply
avatar
danielle m.
AUTHOR
19. januára 2012, 17:42 delete

jee laky essence jsou super :)) mám dva, modern romance (je takový béžový) a trust in fashion (tmavě zelený ;)) ale tenhle vypadá taky zajímavě :)

Reply
avatar
22. januára 2012, 20:40 delete

daniele m. ten trust in fashion mám aj ja a súhlasím je skvelý :)

Reply
avatar