Ešte stále upíri :)





Pravdupovediac som sa nechystala robiť príspevok o upírskej Essence kolekcii, lebo som mala pocit, že už o nej písali hádam všetci ale keď mi dnes traja ľudia pochválili tento úžasný lak a vôbec nevedeli, čo je Upírska kolekcia, povedala som si že možno ho predsa len urobím.
Ak sa Vám páči, posledné kusy stále nájdete v drogériách u nás aj v zahraničí za 1,79 e.
Na krásny efekt úplne postačia dve vrstvy, schne neskutočne rýchlo a odlakovanie je menšie utrpenie. Ale stojí za to, čo poviete?
Máte ho aj Vy? Páči sa Vám?
Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
klepi
AUTHOR
3. januára 2012, 12:20 delete

ja som tiez obzerala tieto laky ... pekne vyzera :)

Reply
avatar
Kyky
AUTHOR
3. januára 2012, 12:30 delete

Tenhle a ten černý mi do sbírky chybí. Ten černý ani kupovat nebudu, nijak mě neokouzlil, ale o tomhle vážně uvažuju... Ale pořád se nemůžu rozhodnout... :D
Každopádně vypadá dost dobře...

Reply
avatar
Talka
AUTHOR
3. januára 2012, 12:36 delete

Podle me je Buffy nejhezcim a nejzajimavejsim z cele kolekce. Taky mi ho hodne lidi chvali=)

Reply
avatar
LuLu
AUTHOR
3. januára 2012, 14:03 delete

wow, vypadá fakt hodně dobře... škoda, že mi takhle tmavé laky nesluší :-(

Reply
avatar
Malá Nika
AUTHOR
3. januára 2012, 14:21 delete

ja o nem take slysim poprve :/, ale vypada dobre

Reply
avatar
Teruška29
AUTHOR
3. januára 2012, 15:17 delete

Já bych raději nějaký krvavě rudý, ale ten sem bohužel nikde neviděla. Ani nevím jestli takový je nebo byl.

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
3. januára 2012, 15:24 delete

práve pozerám Upírske denníky :D ten lak sa mi veľmi páči, asi ako všetko z tejto kolekcie, vôňu mám doma a je krásna :)

Reply
avatar
3. januára 2012, 15:51 delete

áno áno mám, je krásny, milujem ho!

whatluciadid.blogspot.com

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
3. januára 2012, 17:19 delete

Moc hezká barvička! Já dostala s upírské řady oční stíny, ale přijde mi, že mi moc nesluší.

Reply
avatar
Zdenda
AUTHOR
3. januára 2012, 19:03 delete

Je krásný :). Já mám jiný odstín (možná se objeví na blogu :).
http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

Reply
avatar
Iva
AUTHOR
3. januára 2012, 20:04 delete

Miluju ho, stal se mym nej lakem :D. Protože za prvé se mi prostě neskutečně moc líbí, furt na něj musim koukat a za druhé, mimo hodně holek mi ho pochválili i tři kluci za jeden den, a to už je sakra co říct! :D

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
3. januára 2012, 22:05 delete

Přidávám se ke chvále na tento kousek. Hrozně dlouho jsem váhala, než jsem ho donesla domů, ale jsem ráda. Je totiž božský!

http://2-b-beautiful.blogspot.com/

Reply
avatar
Eddie
AUTHOR
4. januára 2012, 18:00 delete

Právě ho mám na nehtech ! :)
Ale vydrží docela dlouho,jednou jsem ho měla 5 dní bez nějakých viditelnějších orejpanin.
Já s tím mám strašně potíže,lak mi vydrží třeba jen jeden den a to ho neloupu,nic . Jen se kouknu na nehet a půlka laku pryč. Pak to jakoby podeberu a sloupne se mi lak z nehtu skoro jako jediný plátek. Žádný drobky :D

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
5. januára 2012, 10:30 delete

Ja ho mám tiež:) A nechápem ako ho môže niekto nepoznať:))) veď to bola najlepšia Essence kolekcia, čo si pamätám :)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Reply
avatar
6. januára 2012, 10:25 delete

Ďakujem za krásne komentáre:)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
8. januára 2012, 8:14 delete

Tohle je naprosto úžasná barva! :)

Reply
avatar