Giordani Gold líčka





Neviem ako Vy, ale ja spotrebujem kozmetiku neskutočne rýchlo. Je to asi aj tým, že si líčenie dorábam aj niekoľkokrát za deň a tým, že sa maľujem každý deň. Asi to sami poznáte ale či chcete alebo nie ide to do peňazí. A pocit obzvlášť rýchleho míňania mám u špirál, púdrov a líčiek. Kým to ako ušetriť čas a peniaze na míňaní pri púdroch, a špirálach na to som ešte nedošla ale pri líčkach našťastie áno.
Líčka Giordani Gold z Oriflamu kus +- 10 eúr, vydržia večnosť.
Sú to líčka, ktoré sa skladajú z veľkého počtu rôzne sfarbených guličiek, ktoré dajú pleti krásnu prirodzenú farbu. Nanášajú sa klasicky štetcom a držia veľmi dlho a veľmi dobre. Tak isto čas za ktorý ich spotrebujete je naozaj neskutočne dlhý, to Vám až začnú liezť na nervy a budete sa tešiť že si konečne idete kúpiť nové :)

A čo Vy? Poznáte ich? Chceli by ste ich?
Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
Simone
AUTHOR
30. januára 2012, 6:34 delete

poznám, akurát som sa nimi domalovala :)

Reply
avatar
Terka
AUTHOR
30. januára 2012, 6:38 delete

často o jejich koupi přemýšlím...Ale zatím jsem vždycky skončila u klasické tvářenky. Ale pokud opravdu dlouho vydrží, tak si je při nejbližší příležitosti pořídím.

Reply
avatar
nina
AUTHOR
30. januára 2012, 9:09 delete

mne vydržia malé líčka od miss sporty asi dva roky :D neviem čím to je... ale riasenky spotrebovávam fakt rýchlo, pritom kedysi mi vydržali oveľa oveľa dlhšie pri rovnakom používaní. žeby ich naschvál vyrábali zle ? :D

Reply
avatar
30. januára 2012, 10:59 delete

Na kuličky koukám už spousty let a vždy skončím u toho, že se nemůžu rozhodnout, který odstín koupit :)))

Reply
avatar
30. januára 2012, 11:57 delete

Jsem ráda, že píšeš o mé nejoblíbenější značce dekorativky- Giordani Gold. Byla jsem spokojená se vším- minerální pudr( nejlepší, jaký znám), make-up, stíny, řasenka,... Celkově mě docela štve, že spousta kosmetických blogerek ignoruje značky jako oriflame nebo avon, přitom je používá v mém okolí tolik žen a dívek:-)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
30. januára 2012, 15:13 delete

Máš pravdu, že tyto kuličky vydrží dlouho a ty bronzující vytvoří hezký bronzový nádech pleti. :)
Návštěvnice: Nevím, proč o tom ostatní bloggerky nepíší, ale mnoho výrobků od avonu nebo oriflamu jsou kvalitou stejné jako drogérkové výrobky, akorát ty jsou levnější. A myslím, že Catrice neo Essence předčí ve většině dekorativku od avonu nebo oriflamu a jsou cenově přijatelnější. Ale to je jen můj názor. :)

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
30. januára 2012, 15:52 delete

ja som s nimi bola vždy spokojná, len mi je teraz ľúto, že v mojom okolí už nik nerobí s Oriflame, no ďakujem za pripomenutie a pokúsim sa ich opäť pozháňať, pretože tie moje vždy veľmi rýchlo spotrebujem :)

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
30. januára 2012, 19:52 delete

Mne sa zase líčidla míňajú veľmi pomaly ..a aj ma to štve, pretože si potom nemám dôvod kupovať nič nové :-)
Tieto guličky som skúšala raz(ružové), ale veľmi ma neoslovili.. zdali sa mi málo pigmentované..neviem..

cajova.blogspot.com

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
31. januára 2012, 10:39 delete

Ja mam doma tie ruzove a su vazne velmi dobre. Pouzivam skoro kazdy den a ani naznak ubytku:) Oplatili sa:)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Reply
avatar
31. januára 2012, 11:58 delete

Návtevnice - nedá mi ako stebou súhlasiť. Myslím si, že Oriflame a Avon robia veľmi veľa dobrých výrobkov a podľa mňa sú aj veľmi kupované ale naozaj ich recenzie je na blogu vidieť pomerne málo. Ale čím to je to naozaj netuším :) Tak som rada, že si sa aspoň potešila tomuto príspevku :)

Reply
avatar
1. februára 2012, 10:30 delete

Já i moje mamka tyhle tvářenky používáme, já mám tu růžovou a pak jsem si ještě koupila z limitky růžové se třpytkama :-) jsou hrozně super, jinou tvářenku nepoužívám tuhle mám už leta

Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

Reply
avatar