H&M lesk

Pred skoro rokom som písala recenziu na balzam z H&M, ktorý sa mi síce už minul ale osvedčil sa mi tak, že by som si tam kľudne kúpila aj ďalší. Pri nedávnej prechádzke v obchodnom dome som v H&M zablúdila opäť aj do oddelenia s kozmetikou a našla som tam množstvo krásnych leskov. Najviac ma zaujal tento čo by v tvare akéhosi vybrúseného kameňa. Má konzistenciu ako balzam, ale je to skôr lesk s trochou trblietok. Tie sú však naozaj minimálne, skôr pery rozjasnia ako natrblietkujú. Najprv som sa trocha obávala aplikácia, ale riešim to naozaj svojsky :) Položím na lesk pusu a akoby som mu dala pusu lesk sa mi dá krásne na pery a nikam inam:)
Ďalšou výhodou je to, že oproti lesku je malé zrkadlo, čo je naozaj super.
A keď sa mi minie dám si hi na retiazku a budem mať prívesok.
Za cenu +- 2,99 by som to nazvala podarenou kúpou :)


A čo Vy? Videli ste ho? Máte ho? Vyskúšate?
Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
Lizzy
AUTHOR
8. januára 2012, 12:01 delete

videla som ho,nemám ho,ale chcem ho! škoda,že nemám možnosť dostať sa do háemka,páči sa mi aj ten v tvare perly :)

Reply
avatar
8. januára 2012, 12:57 delete

ja mám čiernu ružicku z H&Mka a používam ho, keď pery kríčia sos :)

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
8. januára 2012, 13:08 delete

fúha tento som tam nevidela! škoda,hrozne sa mi páči ten obal
ja mám taký srdičekový,vanilkový balzam,myslím že je to disney kolekcia..zlizujem si ho z pier :D

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
8. januára 2012, 16:03 delete

jeej to je skvelé :) mám rada HM kozmetiku :)

Reply
avatar
8. januára 2012, 17:57 delete

Lizzy - ja som rozmýšlala medzi týmto a tým perlovým:)

Reply
avatar
Lady
AUTHOR
8. januára 2012, 18:14 delete

Tak tohle mě vůbec neláká. Jsem radši na klasiku. :)

Reply
avatar
8. januára 2012, 20:11 delete

Lady - a čo je klasika?:)

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
9. januára 2012, 0:08 delete

jéj, tak zaujal ma a veľmi, okamžite by som ho brala- už len kvôli designu, lenže doma mám asi 20 leskov, takže mu tentokrát poviem nie- ale chcem ho :)

Reply
avatar
your ladies
AUTHOR
9. januára 2012, 14:46 delete

prosim prosim pridej si nas!...
KRÁSNÝ BLOG

http://handbagforladies.blogspot.com/

Reply
avatar
Čajová
AUTHOR
10. januára 2012, 1:35 delete

Ja tiež zvyknem podlahnut takymto pastvam pre oči..len potom mi to vzdy niekde zostane v sufliku ;-)

Na fb prebieha mini-giveaway I.

Reply
avatar